Wybierz kategorię wyszukiwania

Studia

Formularz wyszukiwania na belce: Studia

lokalizacja:
poziom studiów:
obszar tematyczny:
forma studiów:
studia podyplomowe realizowane:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szkolenia i kursy

Badania i projekty

Formularz wyszukiwania na belce: Badania i projekty

lokalizacja:
jednostka badawcza:
typ:
dyscyplina:
status:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Naukowcy

Formularz wyszukiwania na belce: Nasi naukowcy

lokalizacja:
dyscyplina:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Wydarzenia

Formularz wyszukiwania na belce: Wydarzenia

typ:
lokalizacja:

Kontakty

lokalizacja:
kategoria:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się gdzieś ukryło na naszej stronie

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się ukryło gdzieś na naszej stronie!

Sprawdź nasze rozbudowane narzędzie do wyszukiwania.

Szukaj po kategoriach – oszczędzaj swój czas.

Uniwersytet SWPS - Logo
Krystyna Rymarczyk

 

 

 

Profil naukowy

Członkini rady programowej studiów podyplomowych Uniwersytetu SWPS oraz Polskiej Komisji Akredytacyjnej.

Specjalizuje się w tematyce mózgowego podłoża organizacji funkcji w mózgu, w tym procesów emocjonalnych w okresie rozwoju i dorosłości. Obecnie kieruje zespołem realizującym projekt badawczy dotyczący wpływu neuromodulacji (tDCS) w zaburzeniach regulacji emocji (samookaleczeniach) w okresie rozwoju (projekt finansowany ze środków Regionalnej Inicjatywy Doskonałości). Interesuje się także wpływem screen mediów na rozwój mózgu dziecka oraz bada zależności pomiędzy aktywnością fizyczną a rozwojem poznawczym dzieci.

Na Uniwersytecie SWPS prowadzi zajęcia z zakresu biologicznych podstaw zachowania, neuropsychologii i neuronauki. Prowadzi także zajęcia na studiach podyplomowych, w tym z neurologopedii.

Dla mediów

Obszary tematyczne

  • Procesy emocjonalne w okresie rozwoju i dorosłości
  • Organizacja funkcji w mózgu
  • Wpływ neuromodulacji w zaburzeniach regulacji emocji
  • Wpływ screen mediów na rozwój mózgu
  • Zależność pomiędzy aktywnością fizyczną a rozwojem poznawczym

Informacje prasowe



Powiązane materiały na stronie uczelni