Wybierz kategorię wyszukiwania

Studia

Formularz wyszukiwania na belce: Studia

lokalizacja:
poziom studiów:
obszar tematyczny:
forma studiów:
studia podyplomowe realizowane:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szkolenia i kursy

Badania i projekty

Formularz wyszukiwania na belce: Badania i projekty

lokalizacja:
jednostka badawcza:
typ:
dyscyplina:
status:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Naukowcy

Formularz wyszukiwania na belce: Nasi naukowcy

lokalizacja:
dyscyplina:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Wydarzenia

Formularz wyszukiwania na belce: Wydarzenia

typ:
lokalizacja:

Kontakty

lokalizacja:
kategoria:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się gdzieś ukryło na naszej stronie

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się ukryło gdzieś na naszej stronie!

Sprawdź nasze rozbudowane narzędzie do wyszukiwania.

Szukaj po kategoriach – oszczędzaj swój czas.

Uniwersytet SWPS - Logo
BIO MOścicka teske

dr

Magdalena Gąsiorowska

Wydział Psychologii
adiunkt w Katedrze Psychologii Ekonomicznej i Biznesu

Dla mediów

Profil naukowy

Psycholog biznesu. Naukowo zajmuje się psychologią reklamy i zachowań konsumenckich. Prowadzi badania nad bezradnością w biznesie oraz rolą zasobów poznawczych w przetwarzaniu reklamy i przyjmowaniu postaw przedsiębiorczych.

Pracowała w dziale personalnym jednej z czołowych instytucji finansowych oraz w agencjach badawczych specjalizujących się w badaniach marketingowych. Autorka i współautorka publikacji w dziedzinie psychologii poznawczej oraz marketingu i reklamy, m.in. w „Advances in Consumer Research” i „Przeglądzie Psychologicznym”. Interesuje się bezradnością konsumencką w kontekście powstawania iluzorycznych zależności, decyzji zakupowych oraz postaw wobec ryzyka. Zajmuje się kompensacyjną potrzebą kontroli, którą roboczo nazywa „Efektem Supermana“.

Obecnie prowadzi badania nad wpływem poczucia kontroli na podejmowanie decyzji konsumenckich. Interesują ją również style przywództwa oraz marketing polityczny. Jest konsultantem i partnerem biznesowym w firmie technologicznej wdrażającej nowe rozwiązania informatyczne.

Na Uniwersytecie SWPS prowadzi warsztaty z zakresu budowania wartości marki, przedsiębiorczości, promocji i reklamy oraz socjalizacji ekonomicznej. Jest opiekunem drugiego roku oraz koordynatorem modułu Psychologia pracy i organizacji.

Dla mediów

Obszary tematyczne

  • Psychologia biznesu

Informacje prasowe



Powiązane materiały na stronie uczelni