Wybierz kategorię wyszukiwania

Studia

Formularz wyszukiwania na belce: Studia

lokalizacja:
poziom studiów:
obszar tematyczny:
forma studiów:
studia podyplomowe realizowane:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szkolenia i kursy

Badania i projekty

Formularz wyszukiwania na belce: Badania i projekty

lokalizacja:
jednostka badawcza:
typ:
dyscyplina:
status:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Naukowcy

Formularz wyszukiwania na belce: Nasi naukowcy

lokalizacja:
dyscyplina:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Wydarzenia

Formularz wyszukiwania na belce: Wydarzenia

typ:
lokalizacja:

Kontakty

lokalizacja:
kategoria:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się gdzieś ukryło na naszej stronie

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się ukryło gdzieś na naszej stronie!

Sprawdź nasze rozbudowane narzędzie do wyszukiwania.

Szukaj po kategoriach – oszczędzaj swój czas.

Uniwersytet SWPS - Logo
czarne

mgr

Renata Ropska

 

Dla mediów

Profil naukowy

Ekspert w dziedzinie reklamy i Public Relations. Komentator wydarzeń w branży marketingu, reklamy i PR. Obecnie Dyrektor Biura Prasowego Stowarzyszenia Kraków dla Mieszkańców. Współorganizator kampanii wyborczych dla organizacji i polityków. Przez wiele lat dyrektor kreacji i PR w agencji DEMO Effective Launching. W latach 2012–2016 Wiceprzewodnicząca Rady Programowej RADIA KRAKÓW S.A.

Interesuje się mechanizmami stosowanymi w reklamie, bada skuteczność kampanii reklamowych, etapy tworzenia, budowania marki oraz jak zbudować wizerunek marki. Analizuje etykę kampanii reklamowych i prowadzenie ich w mediach.

Na Uniwersytecie SWPS prowadzi zajęcia z zakresu: reklamy, Public Relations, Badań marketingowych.

Dla mediów

Obszary tematyczne

  • Psychologia konsumenta
  • Psychologiczne aspekty reklamy

Informacje prasowe