Rozwój organizacji bardzo często wiąże się ze zmianami - także wizualnymi. Wiele firm w przełomowych momentach swojego funkcjonowania decyduje się na zmianę Systemu Identyfikacji Wizualnej. Jednak należy pamiętać, że SIW, to coś więcej niż zestaw symboli, grafik czy wizytówek. To spójna strategia, której zadaniem jest wzbudzanie zaufania do marki, tworzenie jej autorytetu zarówno w otoczeniu zewnętrznym jak i wewnątrz organizacji. Jak zatem z perspektywy zarządzania zaprojektować, a następnie wdrożyć identyfikację wizualną do firmy?

Opowiemy o tym na przykładzie nowego Systemu Identyfikacji Wizualnej Uniwersytetu SWPS, podczas webinaru, którego gościem będzie Joanna Burska-Kopczyk, zawodowo pomagająca organizacjom kreować marki i usługi. Wykładowczyni w Katedrze Grafiki Uniwersytetu SWPS we Wrocławiu, która tworzy i facylituje warsztaty projektowe, a także prowadzi projekty edukacyjne. Spotkanie poprowadzi Mateusz Antczak - autor Systemu Identyfikacji Wizualnej.

Spotkanie jest realizowane na żywo – każdy może zadawać pytania! Udział jest bezpłatny.

14 października 2021 r.
18.00–19.00
online

 

Interesujesz się zarządzaniem? Dołącz do innych w grupie Strefy Zarządzania Uniwersytetu SWPS na Facebooku.

Nowy System Identyfikacji Wizualnej Uniwersytetu SWPS

Nowy system identyfikacji wizualnej jest odpowiedzią na dynamiczny rozwój organizacji na przestrzeni ostatnich lat. Z uczelni o profilu psychologicznym staliśmy się Uniwersytetem, który systematycznie poszerza ofertę naukową o kolejne dyscypliny. Jesteście ciekawi, jak postępował proces projektowy? Zajrzyjcie do Strefy Designu, gdzie autorzy nowego SIW opowiedzą o tym, jak powstawało między innymi nowe logo Uniwersytetu SWPS.

Chcecie wiedzieć więcej o nowym Systemie Identyfikacji Wizualnej? Najważniejsze informacje znajdziecie tutaj.

Gość

Katarzyna Skorupka-Podziewska

Joanna Burska-Kopczyk

Strateżka z powołania, projektantka z wykształcenia. Każde ukończone przez nią studia rozpoczynają się od słowa projektowanie: komunikacji, usług, startupów. Każdy zrealizowany projekt narodził się z pytań: jaki jest problem, kogo dotyczy i jak można go rozwiązać już dziś. Zawodowo pomaga organizacjom kreować marki i usługi. Tworzy i facylituje warsztaty projektowe, prowadzi projekty edukacyjne. W Katedrze Grafiki Uniwersytetu SWPS we Wrocławiu prowadzi zajęcia w zakresie service design, design thinking i badań empirycznych.

Prowadzący

Paweł Bojarski

Mateusz Antczak

Projektant działający na pograniczu teorii i praktyki designu. Zawodowo zajmuje się m.in. badaniem, projektowaniem oraz wdrażaniem programów Corporate Identity. W swojej pracy koncentruje się na projektowaniu grafiki użytkowej ze szczególnym uwzględnieniem znaku marki oraz identyfikacji wizualnych. Definiuje rolę projektanta nie jako jedynie dostawcy gotowych rozwiązań, ale przede wszystkim konsultanta, doradcy, moderatora oraz mentora. Swoją działalność dydaktyczną realizuje przy okazji warsztatów projektowych oraz współpracując z Katedrą Grafiki Uniwersytetu SWPS we Wrocławiu. Badawczo zajmuje się wpływem szeroko pojętego designu na projektowanie i modelowanie komunikacji, w szczególności w obszarach Corporate Identity oraz brandingu.

Termin i kontakt

14 października 2021 r., godz. 18.00–19.00
online

Marta Brzezińska
e-mail: [email protected]

Zobacz także

Group 426 Group 430 strefa psyche logo 05 logo white kopia logo white kopia