Wybierz kategorię wyszukiwania

Studia

Formularz wyszukiwania na belce: Studia

lokalizacja:
poziom studiów:
obszar tematyczny:
forma studiów:
studia podyplomowe realizowane:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szkolenia i kursy

Badania i projekty

Formularz wyszukiwania na belce: Badania i projekty

lokalizacja:
jednostka badawcza:
typ:
dyscyplina:
status:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Naukowcy

Formularz wyszukiwania na belce: Nasi naukowcy

lokalizacja:
dyscyplina:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Wydarzenia

Formularz wyszukiwania na belce: Wydarzenia

typ:
lokalizacja:

Kontakty

lokalizacja:
kategoria:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się gdzieś ukryło na naszej stronie

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się ukryło gdzieś na naszej stronie!

Sprawdź nasze rozbudowane narzędzie do wyszukiwania.

Szukaj po kategoriach – oszczędzaj swój czas.

Uniwersytet SWPS - Logo

Profil naukowy

Językoznawca i komunikolog zainteresowany przede wszystkim socjolingwistyką, mediami oraz studiami nad dyskursem. Zajmuje się badaniami komunikacji marketingowej oraz komunikacją wizualną, a szczególnie projektowaniem informacji w mediach. W tym aspekcie najbardziej interesują go grafiki informacyjne, a także przykłady nowych formatów dziennikarskich, takich jak opowiadanie historii na podstawie danych (data storytellingdata-driven journalismvisual journalism). Obecnie oczekuje na obronę rozprawy doktorskiej na temat procesu popularyzacji dyskursu brandingu narodowego, w której opiera się na tekstach z lat 1997–2017 poświęconym marce kraju.

Na Uniwersytecie SWPS prowadzi zajęcia: współczesne teorie społeczne, badania społeczne – wprowadzenie, warsztat badawczy, komunikacja wizualna oraz design informacji.

Dla mediów

Obszary tematyczne

  • Krytyczne studia nad dyskursem
  • Komunikacja marketingowa
  • Badania jakościowe komunikacji i mediów
  • Projektowanie informacji
  • Infografika

Informacje prasowe



Powiązane materiały na stronie uczelni