Pick CDV
W piątek 24 listopada w Auli Artis odbyła się konferencja Marketing i Technologia, organizowana już po raz szósty przez Collegium Da Vinci i SpeedUp Venture Capital Group. Wydarzenie zgromadziło wielu pasjonatów i specjalistów z branży marketingu i nowych technologii, którzy z przyjemnością wysłuchali inspirujących wystąpień. W tym roku w gronie prelegentów znaleźli się Aleksandra Przegalińska (Akademia Leona Koźmińskiego), Karolina Kałużna (Saatchi&Saatchi IS), Dawid Papież (Google Poland), Tomasz Włodarczyk (emotionsLAB, Collegium Da Vinci), Anna Kuropatwa (Havas Media Group), Tytus Klepacz (Ogilvy&Mather), Amalia Agathou (Havas Media UK), Roman Łoziński (Think ECO), Marek Broda (SALESmanago), Agnieszka Stelmaszczyk (FENO).
Wydarzenie organizowane przez Collegium Da Vinci zgromadziło wielu pasjonatów i specjalistów z branży marketingu i nowych technologii, którzy wysłuchali inspirujących wystąpień. Prelegenci mówili między innymi o trendach, ale także ciemnej stronie nowych technologii, zastanawiali się nad przyszłością reklamy i relacjami konsument – marka.
Po konferencji jedno jest pewne. Technologia dla samej siebie nie jest rozwiązaniem. Należy lubić ludzi i być ich ciekawym, bo tylko wtedy dochodzi do życzliwej komunikacji, która właśnie taka powinna być.
Więcej: http://www.cdv.pl/aktualnosci/reklama-to-milosc-nienawisc-i-strach-wszystko-inne-to-marketing.html