VOX tworzy kreatywne biura
Różnorodność produktów i filozofia VOX zapewnia odbiorcom biznesowym coraz większą możliwość ekspresji - bez względu na to czy mówimy o 400-metrowej, loftowej przestrzeni czy mieszkaniu w prawie 200-letniej kamienicy. Te udomowione przestrzenie są biurami, w tradycyjnym tego słowa rozumieniu, tylko z nazwy. W każdym z nich równie ważne jak funkcjonalność i odbicie charakteru organizacji, jest dobre samopoczucie ich mieszkańców. Dlatego każdą realizację poprzedziły wywiady i szczegółowe projekty wnętrz.
Agnieszka Kopiewska, kierowniczka komunikacji Fundacja Malta podkreśla: "W tej przestrzeni realizujemy różne inicjatywy. Przychodzą ludzie, którzy interesują się wieloma tematami, na przykład klimatem i ekologią. Jesteśmy załogą, która z chęcią przyjmuje takie osoby, dzielimy się tą przestrzenią, bo zależy nam na kreatywnej wymianie myśli. I wszyscy chcemy tam czuć się jak w domu".