VOX wzmacnia sieć sprzedaży w Meksyku
Celem wdrożenia Platformy dla Doradców jest wprowadzenie obsługi klienta VOX na wyższy poziom. Dzięki temu systemowi sprzedawcy będą mogli skupić się na doradzaniu, tworzeniu ofert i realizacji sprzedaży w salonach. Platforma ułatwia także prezentowanie i konfigurację produktów oraz wyświetlanie dodatkowych treści, takich jak: opisy, filmy, instrukcje.
Implementacja Platformy w Meksyku jest pierwszym etapem uruchamiania tam ekosystemu omnichannel. Przygotowujemy już i wkrótce wdrożymy w jego ramach również e-commerce i aplikację VOXBOX w wersji na rynek meksykański.
Nad uruchomieniem i rozwojem systemu pracował kilkudziesięcioosobowy, interdyscyplinarny zespół specjalistów. Doradcy, pracownicy obsługi klienta, deweloperzy, graficy i konsultanci SAP przygotowywali projekt w tzw. “zwinnej metodyce” (Agile), która sukcesywnie jest stosowana i rozwijana w VOX.