Idealny świat to taki, gdzie produkty rozwiązują ludzkie problemy, usługi mają na celu ułatwiać codzienne życie, przedmioty nie szkodzą środowisku, a nasze pieniądze trafiają tam, gdzie są najbardziej potrzebne. Czy projektowanie komunikacji marki, która ma misję i działa na rzecz społeczeństwa jest trudne? Jak opowiadać o wartości dodanej do produktu czy usługi? Czy komunikacja nastawiona na autentyczny przekaz może zniechęcić odbiorcę? Jak sprostać oczekiwaniom i stworzyć produkt, który jest przyjazny ergonomicznie i poprawny funkcjonalnie? O projektowaniu graficznym komunikacji marek etycznych i odpowiedzialnych społecznie będą rozmawiać Sylwia Bodnar, projektantka komunikacji z Grafiki Uniwersytetu SWPS, oraz Natalia Bienias (by Zebza).
Spotkanie jest realizowane na żywo – każda osoba uczestnicząca może zadawać pytania! Udział jest bezpłatny.
Interesujesz się designem? Dołącz do nas w grupie Strefa Designu Uniwersytetu SWPS na Facebooku.
Gość
Sylwia
Bodnar
projektantka komunikacji, copywriterka, absolwentka psychologii na Uniwersytecie SWPS. W Katedrze Grafiki Uniwersytetu SWPS we Wrocławiu uczy, jak badać wizerunek oraz jak wykorzystywać psychologię w projektowaniu komunikacji. Jest autorką Wizerunkowych Akrobacji – cyklicznych warsztatów dla twórców i twórczyń, podczas których uczy, jak budować angażującą i wyróżniającą się komunikację marki. Uwielbia rękodzieło i alternatywną kawę z lokalnych palarni. www.instagram.com/sylwia_bodnar
Prowadząca
Natalia
Bienias (Zebza)
Head of Design w firmie projektowo-badawczej Mobee Dick, specjalizującej się w budowaniu produktów i usług cyfrowych. Zajmuje się w projektowaniem interfejsów i architektury informacji. Wykłada na podyplomowych studiach UX Design na Uniwersytecie SWPS. W wolnym czasie prowadzi bloga oraz kanał na YouTubie poświęcony nauce projektowania i grafice – by zebza.