Co zrobić, by podczas projektowania produktów cyfrowych, uniknąć błędów i osiągnąć wszystkie założone cele? Czasami wystarczy stworzyć pierwowzór tego, do czego dążymy i sprawdzić jak sprawdza się w użyciu. Czym zatem jest prototypowanie w procesie UX? Jak wygląda ten proces i jakie są jego etapy? Jakie korzyści wynikają ze stworzenia pierwowzoru produktu cyfrowego? I przede wszystkim - jak dokonać testów prototypu? Na te i wiele innych pytań odpowie gość webinaru Marcin Wysocki, projektant UX z 10-letnim doświadczeniem w projektowaniu interfejsów produktów cyfrowych. Spotkanie poprowadzi Natalia Bienias (by Zebza).
Spotkanie jest realizowane na żywo – każda uczestnicząca osoba może zadawać pytania! Udział jest bezpłatny.
Wszystkie materiały z tego cyklu znajdziesz w naszej playliście na Spotify:
Interesujesz się designem? Dołącz do nas w grupie Strefa Designu Uniwersytetu SWPS na Facebooku.
Dowiedz się więcej o naszych studiach dla designerów i projektantów graficznych: Grafika na Uniwersytecie SWPS »
Gość
Marcin
Wysocki
Projektant UX z 10-letnim doświadczeniem w projektowaniu interfejsów produktów cyfrowych na potrzeby komercyjne, korporacyjne i publiczne z wykorzystaniem narzędzi takich jak Axure, Adobe XD, Sketch, Figma. Karierę rozpoczynał jako grafik, później frontend developer, aby finalnie zająć się UX designem specjalizując się w prototypowaniu.
Prowadząca
Natalia
Bienias (Zebza)
Head of Design w firmie projektowo-badawczej Mobee Dick, specjalizującej się w budowaniu produktów i usług cyfrowych. Zajmuje się w projektowaniem interfejsów i architektury informacji. Wykłada na podyplomowych studiach UX Design na Uniwersytecie SWPS. W wolnym czasie prowadzi bloga oraz kanał na YouTubie poświęcony nauce projektowania i grafice – by zebza.