Ostateczny kształt produktu cyfrowego jest wynikiem procesu, w który zaangażowanych jest wiele osób posiadających swoje priorytety i potrzeby. Połączenie tak różnych perspektyw nierzadko bywa wyzwaniem dla projektantów i projektantek, a tym samym determinuje charakter wypracowanych rozwiązań. W tej sytuacji bardzo istotna staje się rola managera, który powinien łączyć różne perspektywy, potrzeby i preferencje w spójne założenia i strategie dla produktów. Kim wobec tego jest design manager? Czym zajmuje się osoba na tym stanowisku? Jakie wyzwania stoją przed design managerami? Na te i wiele innych pytań odpowie Martyna Mrozek, projektantka, specjalizująca się w tworzeniu produktów cyfrowych. Rozmowę prowadzi Mateusz AntczakGrafiki Uniwersytetu SWPS.

Spotkanie będzie realizowane na żywo – każda uczestnicząca osoba może zadawać pytania! Udział jest bezpłatny.

4 sierpnia 2022 r.
17.00
online
 

Wszystkie materiały z tego cyklu znajdziesz w naszej playliście na Spotify:

Interesujesz się designem? Dołącz do nas w grupie Strefa Designu Uniwersytetu SWPS na Facebooku.
Dowiedz się więcej o naszych studiach dla designerów i projektantów graficznych: Grafika na Uniwersytecie SWPS »

Gościni

Martyna MrozekMartyna
Mrozek

Projektantka, specjalizująca się w tworzeniu produktów cyfrowych (ux & ui design). Współautorka aplikacji służących do cyfryzacji edukacji na polskim rynku oraz projektantka wielu produktów cyfrowych o różnorodnej tematyce: na rynki medyczne, farmaceutyczne, przemysłu ciężkiego, czy branży muzycznej i filmowej. Zainteresowania badawcze wiążę z wykorzystaniem human centered design w projektowaniu rozwiązań dedykowanych dla medycyny (neurologii i psychiatrii) na podstawie machine learning. wierzy, że design powinien być stałym elementem tworzenia i rozwoju oprogramowania, oraz w warstwie komunikacyjnej całej organizacji. To założenie stara się wdrażać podczas swojej codziennej pracy w cshark, jako senior product designer.

Prowadzący

Kutyła Mateusz
Antczak

Projektant działający na pograniczu teorii i praktyki designu. Zawodowo zajmuje się m.in. badaniem, projektowaniem oraz wdrażaniem programów Corporate Identity. W swojej pracy koncentruje się na projektowaniu grafiki użytkowej ze szczególnym uwzględnieniem znaku marki oraz identyfikacji wizualnych. Definiuje rolę projektanta nie jako jedynie dostawcy gotowych rozwiązań, ale przede wszystkim konsultanta, doradcy, moderatora oraz mentora. Swoją działalność dydaktyczną realizuje przy okazji warsztatów projektowych oraz współpracując z Katedrą Grafiki Uniwersytetu SWPS we Wrocławiu. Badawczo zajmuje się wpływem szeroko pojętego designu na projektowanie i modelowanie komunikacji, w szczególności w obszarach Corporate Identity oraz brandingu.

Kontakt

Anna Marszałek-Głowacka 
e-mail: [email protected]

Zobacz także

Group 426 strefa zarzadznia logo 05 logo strefapsyche logo white kopia logo white kopia