Dzięki książkom możemy zdobyć wiedzę z niemal każdej dziedziny. Jednak niezależnie od tego po jak obszerny podręcznik sięgniemy, teoria to nie wszystko i nie zawsze idzie w parze z praktyką. Z rozbieżnościami tymi muszą mierzyć się także UX Designerzy w firmach. Jak więc podręcznikowo powinien wyglądać UX w firmie i dlaczego wdrożenie tej teorii wcale nie jest proste? Co jest najważniejsze w planowaniu procesu i jak się za to zabrać? Czy każdy nowy projekt wymaga osobno zaplanowanego procesu? Na co UX Designer powinien zwrócić szczególną uwagę, a także na jakie błędy jest najbardziej narażony?

Na te i wiele innych pytań odpowie Dominika Bęben, badaczka User Experience i menadżerka zespołu UX w międzynarodowej firmie Hapag-Lloyd. Rozmowę poprowadzi Tomasz Skórski.

Spotkanie będzie realizowane na żywo – każda uczestnicząca osoba może zadawać pytania! Udział jest bezpłatny.

28 października 2022 r.
17.00
online
 


 

Gościni

Dominika BębenDominika Bęben

Menadżerka zespołu UX w międzynarodowej firmie Hapag-Lloyd zajmującej się transportem morskim kontenerowym. Badaczka UX, pracowała między innymi w Alior Banku, Banku Millennium czy Edisondzie. Specjalistka w dziedzinie badań potrzeb i testów użyteczności, ekspertka etapu testowania w ramach kierunku UX/Product Design na SWPS w Sopocie. Prelegentka konferencji branżowych, między innymi UX Poland czy WUD Kraków. Mgr socjologii w Instytucie Socjologii Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz absolwentka kierunków User Experience Design na SWPS we Wrocławiu i Biznes AI w Akademii Leona Koźmińskiego. Aktualnie również studentka studiów podyplomowych “Neuroróżnorndość w miejscu pracy” na SWPS w Warszawie.
 

 

Prowadzący

Tomasz SkórskiTomasz Skórski

Menedżer, ekspert User Experience i Product Management z kilkunastoletnim doświadczeniem, specjalizujący się w serwisach e-commerce. Realizuje i wdraża międzynarodowe projekty zarówno dla dużych korporacji, administracji publicznej, jak i dla start-upów. Autor najstarszego polskiego podcastu poświęconego designowi Nie Tylko Design, twórca raportów o branży User Experience i Product Design w Polsce. Prowadzi zajęcia na studiach podyplomowych UXD w Warszawie, Katowicach i Wrocławiu. Prelegent na polskich i międzynarodowych konferencjach specjalistycznych.

Kontakt

Anna Marszałek-Głowacka 
e-mail: [email protected]

Zobacz także

Group 426 strefa zarzadznia logo 05 logo strefapsyche logo white kopia logo white kopia