Technologia ma ogromny wpływ na świat animacji - nie tylko przyspiesza proces tworzenia, ale otwiera także nowe możliwości artystyczne. Dzięki postępowi m.in. w renderowaniu, modelowaniu 3D, czy oświetleniu animacje generowane komputerowo (CGI) stają się coraz bardziej realistyczne i imponujące wizualnie. Aktualnie sztuczna inteligencja odgrywa kluczową rolę w rozwoju animacji, poszerzając jej granice i otwierając nowe horyzonty kreatywności.

Jak postępy w renderowaniu, modelowaniu 3D, oświetleniu i teksturowaniu, ray tracingu oraz deep learningu wpływają na proces tworzenia animacji generowanej komputerowo (CGI)? W jaki sposób rzeczywistość wirtualna (VR) i rozszerzona rzeczywistość (AR) wpływają na animację? Jak wykorzystywana jest technologia przechwytywania ruchu? Jak animacja czasu rzeczywistego różni się od innych form animacji? Na te i wiele innych pytań odpowie Wojciech Brzozowski animator, Motion Designer, Compositing Artist w rozmowie z Anną Sieroń.

Spotkanie będzie realizowane na żywo – każda uczestnicząca osoba może zadawać pytania. Udział jest bezpłatny.

5 czerwca 2023 r.
18.00
online
 

 

Uniwersytet SWPS w Krakowie! Już od października 2023 nowo powstały Wydział Psychologii planuje uruchomić w tym mieście studia na kierunku psychologia. Więcej informacji na stronie Uniwersytetu SWPS. W ciągu kilku najbliższych lat Wyższa Szkoła Europejska im. ks. Józefa Tischnera zostanie zintegrowana z filią Uniwersytetu SWPS w Krakowie.

Gość

Wojciech BrzozowskiWojciech Brzozowski

Animator, Motion Designer, Compositing Artist, Ilustrator, malarz, rysownik. Zainspirowany teledyskami autorstwa Adam Johnsa i zespołu Tool zapragnął zająć się animacją. Absolwent wydziału Grafiki w pracowni filmu animowanego na ASP im. Jana Matejki w Krakowie. Stworzył dwa studenckie filmy animowane, które gościły na wielu festiwalach (techniki mieszane: video, 2D, animacja kukiełkowa), następnie skupił się na zdobywaniu doświadczenia zawodowego w studiach postprodukcji, agencjach reklamowych, eventowych, prowadząc własną działalność oraz jako freelancer. Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w obszarze animacji (teledyski, expleinery, czołówki filmowe, oprawy graficzne filmów), postprodukcji filmowej, mappingów 3D, projekcji wielkoformatowych, oraz przygotowania opraw wizualnych widowisk teatralnych, muzycznych, telewizyjnych i wydarzeń firmowych. Pracował dla klientów takich jak: Discovery Europe, BMW, Skoda, Mazda, Mercedes Benz, Valeo, Tauron, Onet, Wawel, Off Camera, Radio Kraków, Teatr Variete, BGŻ, LOT. Ceni sobie swobodę w poruszaniu się w różnych stylistykach, używa wielu narzędzi w zależności od potrzeby (animacja klasyczna, video, green screen i matte painting, symulacje fizyczne 3D i 2D). Ostatnio interesuje się zagadnieniami VR i AR .Wierzy, że dobre rzemiosło jest podstawą, do której zawsze można wrócić w chwilach artystycznego zagubienia, bo człowiek zawsze będzie potrzebował obcowania ze sztuką.

 

Prowadząca

Anna SierońAnna Sieroń

Badaczka. Zaczynała w marketingu. W polskim startupie Brainly pracowała po stronie biznesu rozwijając rynek polski i rumuński. Współpracowała z międzynarodowymi startupami z branży edukacyjnej. Badała narzędzia HRowe oraz czatboty. A obecnie pracuje jako UX Researcher w Allegro. Wierzy, że bez badań nie powstanie żaden dobry produkt, ani żadna dobra usługa. Po godzinach mentoruje kobiety, które chcą wejść do branży IT oraz planuje doktorat.

Kontakt

Anna Marszałek-Głowacka 
e-mail: [email protected]

Zobacz także

Group 426 strefa zarzadznia logo 05 logo strefapsyche logo white kopia logo white kopia