„Zrozum świat ludzi, którzy będą oglądali Twoją pracę. Im lepiej opanujesz ich język, tym lepiej dotrze do nich Twój przekaz.” – Michael Bierut. Potrzeby potencjalnego klienta to święty Graal projektantów komunikacji, strategów, przedsiębiorców, marek. Znając je i rozumiejąc, jesteśmy w stanie budować świat przeżyć, do którego ludzie chcą dołączać. Zrozumienie potrzeb klienta jest kluczem do stworzenia skutecznych, innowacyjnych i konkurencyjnych strategii, które przyciągają i zatrzymują.

Jak badać potrzeby odbiorców? Jak korzystać z tej wiedzy? Czy istnieją sposoby na rozbudzanie potrzeby potencjalnego klienta, nawet jeśli ta do tej pory była nieuświadomiona? Te i wiele innych kwestii omówią: Sylwia Bodnar – projektantka komunikacji, copywriterka i absolwentka psychologii na Uniwersytecie SWPS oraz prowadzący – Mateusz Antczak, projektant i wykładowca na Katedrze Grafiki Wrocławskiej Uniwersytetu SWPS.

Spotkanie będzie realizowane na żywo – każda uczestnicząca osoba może zadawać pytania! Udział jest bezpłatny.

9 października 2023 r.
17.00
online
 

 

Ekspertka

Sylwia BodnarSylwia Bodnar

Projektantka komunikacji, copywriterka, absolwentka psychologii na Uniwersytecie SWPS. Na co dzień zajmuje się wspieraniem małych firm w budowaniu ich tożsamości oraz budowaniu społeczności wokół marki. W Katedrze Grafiki Uniwersytetu SWPS we Wrocławiu uczy, jak budować wizerunek oraz jak wykorzystywać psychologię w projektowaniu komunikacji. Jest autorką wizerunkowych akrobacji – cyklicznych warsztatów dla twórców i twórczyń, podczas których uczy, jak budować angażującą i wyróżniającą komunikację marki. Uwielbia rękodzieło i alternatywną kawę z lokalnych palarni.
 

 

Ekspert

Mateusz AntczakMateusz Antczak

Badacz i projektant komunikacji, najczęściej kojarzony z projektowaniem znaków i systemów identyfikacji wizualnej. Magister kierunku Komunikacja Wizerunkowa na Uniwersytecie Wrocławskim, od lat związany z Katedrą Grafiki Uniwersytetu SWPS (początkowo jako student studiów licencjackich, obecnie jako wykładowca akademicki). W swej pracy koncentruje się na dostarczaniu funkcjonalnych, badawczo uzasadnionych rozwiązań. Regularnie podkreśla istotę każdego z etapów procesu projektowego. Bycie projektantem utożsamia z odpowiedzialnością, a misję dydaktyczną realizuje nie tylko w przestrzeni uczelnianej.

Kontakt

Anna Marszałek-Głowacka 
e-mail: [email protected]

Zobacz także

Group 426 strefa zarzadznia logo 05 logo strefapsyche logo white kopia logo white kopia