Portfolio projektanta - jak zaciekawić i zdobyć klienta (webinar)
Od portfolio projektanta zależy, czy uda mu się pozyskać nowego klienta, otrzymać ekscytujący nowy projekt, przekonać do siebie firmę, z którą chce nawiązać współpracę. Te kilka stron – poczynając od warstwy wizualnej, poprzez tekst zawarty w portfolio, aż po decyzję o tym, jakie zdjęcie w nim umieścimy, zdecydują, czy projektant osiągnie założone sobie cele.
Co powinno znaleźć się w portfolio projektanta? Jakich błędów nie popełniać? Jakie projekty zaprezentować, a które lepiej pozostawić dla siebie? Te i wiele innych kwestii omówią: Sylwia Bodnar – projektantka komunikacji, copywriterka i absolwentka psychologii na Uniwersytecie SWPS oraz prowadzący – Mateusz Antczak, projektant i wykładowca na Katedrze Grafiki Wrocławskiej Uniwersytetu SWPS.
Spotkanie będzie realizowane na żywo – każda uczestnicząca osoba może zadawać pytania! Udział jest bezpłatny.
13 listopada 2023 r.
17.00
online
Ekspertka
Sylwia Bodnar
Projektantka komunikacji, copywriterka, absolwentka psychologii na Uniwersytecie SWPS. Na co dzień zajmuje się wspieraniem małych firm w budowaniu ich tożsamości oraz budowaniu społeczności wokół marki. W Katedrze Grafiki Uniwersytetu SWPS we Wrocławiu uczy, jak budować wizerunek oraz jak wykorzystywać psychologię w projektowaniu komunikacji. Jest autorką wizerunkowych akrobacji – cyklicznych warsztatów dla twórców i twórczyń, podczas których uczy, jak budować angażującą i wyróżniającą komunikację marki. Uwielbia rękodzieło i alternatywną kawę z lokalnych palarni.
Ekspert
Mateusz Antczak
Badacz i projektant komunikacji, najczęściej kojarzony z projektowaniem znaków i systemów identyfikacji wizualnej. Magister kierunku Komunikacja Wizerunkowa na Uniwersytecie Wrocławskim, od lat związany z Katedrą Grafiki Uniwersytetu SWPS (początkowo jako student studiów licencjackich, obecnie jako wykładowca akademicki). W swej pracy koncentruje się na dostarczaniu funkcjonalnych, badawczo uzasadnionych rozwiązań. Regularnie podkreśla istotę każdego z etapów procesu projektowego. Bycie projektantem utożsamia z odpowiedzialnością, a misję dydaktyczną realizuje nie tylko w przestrzeni uczelnianej.