Od projektantów komunikacji często oczekuje się, że efekty ich pracy będą kołem zamachowym sprzedaży danego produktu lub usługi. Zdarza się jednak i tak, że choć produkt jest inspirującym i wdzięcznym obiektem „opowieści” komunikacyjnej, nie sprzedaje się tak, jak oczekiwałby tego klient, a na przyczyny tego stanu rzeczy  autor komunikacji nie ma wpływu.

Czy zatem faktycznie projektanci komunikacji powinni czuć na sobie odpowiedzialność za sprzedaż? Czy jest ona główną funkcją reklamy? Co gdy reklama nie staje się dźwignią handlu? Czy w ogóle jest mierzalna? I jak reklama ma się do wizerunku? Te i wiele innych kwestii omówią: Sylwia Bodnar – projektantka komunikacji, copywriterka i absolwentka psychologii na Uniwersytecie SWPS oraz prowadzący – Mateusz Antczak, projektant i wykładowca na Katedrze Grafiki Wrocławskiej Uniwersytetu SWPS.

Spotkanie będzie realizowane na żywo – każda uczestnicząca osoba może zadawać pytania! Udział jest bezpłatny.

25 września 2023 r.
17.00
online
 

 

Ekspertka

Sylwia BodnarSylwia Bodnar

Projektantka komunikacji, copywriterka, absolwentka psychologii na Uniwersytecie SWPS. Na co dzień zajmuje się wspieraniem małych firm w budowaniu ich tożsamości oraz budowaniu społeczności wokół marki. W Katedrze Grafiki Uniwersytetu SWPS we Wrocławiu uczy, jak budować wizerunek oraz jak wykorzystywać psychologię w projektowaniu komunikacji. Jest autorką wizerunkowych akrobacji – cyklicznych warsztatów dla twórców i twórczyń, podczas których uczy, jak budować angażującą i wyróżniającą komunikację marki. Uwielbia rękodzieło i alternatywną kawę z lokalnych palarni.
 

 

Ekspert

Mateusz AntczakMateusz Antczak

Badacz i projektant komunikacji, najczęściej kojarzony z projektowaniem znaków i systemów identyfikacji wizualnej. Magister kierunku Komunikacja Wizerunkowa na Uniwersytecie Wrocławskim, od lat związany z Katedrą Grafiki Uniwersytetu SWPS (początkowo jako student studiów licencjackich, obecnie jako wykładowca akademicki). W swej pracy koncentruje się na dostarczaniu funkcjonalnych, badawczo uzasadnionych rozwiązań. Regularnie podkreśla istotę każdego z etapów procesu projektowego. Bycie projektantem utożsamia z odpowiedzialnością, a misję dydaktyczną realizuje nie tylko w przestrzeni uczelnianej.

Kontakt

Anna Marszałek-Głowacka 
e-mail: [email protected]

Wydarzenia

25. 09. 2023
images/SD_Reklama_dzwignia_handlu_Projektowanie_komunikacji_a_sprzedaz_webinar.jpg

Reklama dźwignią handlu? Projektowanie komunikacji a sprzedaż (webinar)

Archiwum wydarzeń

21. 09. 2023
images/SD_Od_LEGO_do_innowacji_-_rola_zabawy_w_projektowaniu_webinar.jpg

Od LEGO do innowacji - rola zabawy w projektowaniu (webinar)

18. 09. 2023
images/SD_Sztuka_konserwatywna_w_Polsce_-_definicje_i_tendencje_webinar.jpg

Sztuka konserwatywna w Polsce - definicje i tendencje (webinar)

14. 09. 2023
images/SD_Projektowanie_produktow_cyfrowych_w_erze_sztucznej_inteligencji_-_narzedzia_mozliwosci_i_wyzwania_webinar.jpg

Projektowanie produktów cyfrowych w erze sztucznej inteligencji - narzędzia, możliwości i wyzwania (webinar)

22. 08. 2023
images/SD_Dostepnosc_dla_kazdego_-_podstawy_i_wyzwania_w_projektowaniu_UX_webinar.jpg

Dostępność dla każdego - podstawy i wyzwania w projektowaniu UX (webinar)

25. 07. 2023
images/SD_Odnawianie_zamiast_wyrzucania_-_o_cyrkularnym_rzemiosle_webinar.jpg

Odnawianie zamiast wyrzucania - o cyrkularnym rzemiośle (webinar)

11. 07. 2023
images/SD_Projektowanie_opakowan__tworzenie_wizualnej_osobowosci_polskiego_wina_webinar.jpg

Projektowanie opakowań – tworzenie wizualnej osobowości polskiego wina (webinar)

10. 07. 2023
images/SD_Jak_projektowac_do_mediow_spolecznosciowych_webinar.jpg

Jak projektować do mediów społecznościowych? (webinar)

03. 07. 2023
images/SD_Typografia_-_od_liter_do_wrazen_webinar.jpg

Typografia - od liter do wrażeń (webinar)

Zobacz także

Group 426 strefa zarzadznia logo 05 logo strefapsyche logo white kopia logo white kopia