logo uswps nazwa 3

davinci
Typ wydarzenia: webinar

Gry wideo to wprawdzie rozrywka, która towarzyszy nam od ponad pół wieku, ale jej największy rozwój przypada właśnie na obecne czasy. Nic dziwnego, że branża GameDev, zajmująca się produkcją i dystrybucją gier wideo, przyciąga specjalistów z różnych dziedzin. Przy projektowaniu gier potrzebni są przecież nie tylko programiści, ale także scenarzyści, graficy, aktorzy głosowi czy animatorzy. Tylko odpowiednie połączenie sił i umiejętności pozwala na wykreowanie produktu spełniającego oczekiwania graczy i wyprzedzającego konkurencję.

Na czym konkretnie polega proces projektowania gier? Jakie trzeba mieć kompetencje, by w nim uczestniczyć? Jak wygląda struktura branży GameDev w Polsce i w jaki sposób wpływa ona na rynek pracy? Swoją wiedzą na ten temat podzielą się producentka gier Magdalena Cielecka oraz graphic designer, ilustrator i malarz Simeon Genew, podczas webinaru organizowanego w ramach cyklu Game Design.

Spotkanie będzie realizowane na żywo – każdy może zadawać pytania. Kliknij, by wypełnić formularz zgłoszeniowy.

21 kwietnia 2023 r.
17.00–18.00
online
 

Uniwersytet SWPS w Krakowie! Już od października 2023 nowo powstały Wydział Psychologii planuje uruchomić w tym mieście studia na kierunku psychologia. Więcej informacji na stronie Uniwersytetu SWPS. W ciągu kilku najbliższych lat Wyższa Szkoła Europejska im. ks. Józefa Tischnera zostanie zintegrowana z filią Uniwersytetu SWPS w Krakowie.

Ekspertka

Magdalena Cielecka

Magdalena Cielecka – producentka gier w studiu Artifex Mundi. Absolwentka kulturoznawstwa na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie, a także doktorantka Instytutu Sztuk Audiowizualnych na Wydziale Zarządzania i Komunikacji Społecznej tegoż uniwersytetu.

Ekspert

mgr. inż. arch. Simeon Genew

mgr. inż. arch. Simeon Genew – graphic designer, ilustrator, malarz – 13 lat doświadczenia w branży reklamowej, 11 lat w branży gier. Absolwent Wydziału Architektury Politechniki Krakowskiej. Pracował jako dyrektor artystyczny w krakowskich agencjach reklamowych i interaktywnych oraz dla polskich i zagranicznych producentów gier. Zajmuje się projektowaniem graficznym publikacji, malarstwem cyfrowym dla branży gier oraz klasycznym rysunkiem, ilustracją i malarstwem. Jest prezesem Krakowskiego Stowarzyszenia Komiksowego i członek Rady Programowej Fundacji Muzeum Komiksu. Mówi płynnie w pięciu językach.

Termin i miejsce

21 kwietnia 2023 r. 
godz. 17.00–18.00, online

Kontakt

Anna Marszałek-Głowacka
[email protected]