Naukowiec/Filip Susmanek

  • Corporate identity – jak zbudować silną tożsamość firmy

    Corporate identity nie jest doraźną, krótkoterminową kampanią reklamową. To nie rewolucja wstrząsająca organizacją, lecz ewolucja, która stopniowo i trwale ją zmienia.

  • Od projektowania do zazieleniania świata, czyli jak zbudować własną markę

    Czy da się stworzyć markę podczas jednego spaceru? Jakie etapy trzeba przejść od wizji do jej realizacji? Weronika Muszkieta i Aleksandra Sieńko w czasie swojego wystąpienia opowiedziały o wspólnej pasji, projekcie, przyjaźni w pracy.   Wystąpienie odbyło się w ramach wydarzenia Main Event: Oblicza projektowania zorganizowanego przez Katedrę Grafiki i Strefę Designu Uniwersytetu SWPS.

  • Zespół projektowy – 3 perspektywy pracy zespołowej

    Czym jest praca zespołowa? Z jakich składa się elementów i na co warto zwrócić uwagę w procesie budowania zespołu i pracy projektowej? Zapraszamy do obejrzenia prelekcji Filipa Susmanka, podczas której dowiedzieliśmy się o pracy w zespole projektowym, współpracy zespołu z klientem i z innymi zespołami.   Wystąpienie odbyło się w ramach wydarzenia Main Event: Oblicza projektowania zorganizowanego przez Katedrę Grafiki i Strefę Designu Uniwersytetu SWPS.

Zobacz także

Group 426 strefa zarzadznia logo 05 logo strefapsyche logo white kopia logo white kopia