Co zrobić, by podczas projektowania produktów cyfrowych, uniknąć błędów i osiągnąć wszystkie założone cele? Czasami wystarczy stworzyć pierwowzór tego, do czego dążymy i sprawdzić jak sprawdza się w użyciu. Czym zatem jest prototypowanie w procesie UX? Jak wygląda ten proces i jakie są jego etapy? Jakie korzyści wynikają ze stworzenia pierwowzoru produktu cyfrowego? I przede wszystkim - jak dokonać testów prototypu? Na te i wiele innych pytań odpowie gość webinaru Marcin Wysocki, projektant UX z 10-letnim doświadczeniem w projektowaniu interfejsów produktów cyfrowych. Spotkanie poprowadzi Natalia Bienias (by Zebza). 

Spotkanie jest realizowane na żywo – każda uczestnicząca osoba może zadawać pytania! Udział jest bezpłatny.

20 października 2021 r.
17.00
online

Wszystkie materiały z tego cyklu znajdziesz w naszej playliście na Spotify:

Interesujesz się designem? Dołącz do nas w grupie Strefa Designu Uniwersytetu SWPS na Facebooku.
Dowiedz się więcej o naszych studiach dla designerów i projektantów graficznych: Grafika na Uniwersytecie SWPS »

Gość

Kutyła Marcin
Wysocki

Projektant UX z 10-letnim doświadczeniem w projektowaniu interfejsów produktów cyfrowych na potrzeby komercyjne, korporacyjne i publiczne z wykorzystaniem narzędzi takich jak Axure, Adobe XD, Sketch, Figma. Karierę rozpoczynał jako grafik, później frontend developer, aby finalnie zająć się UX designem specjalizując się w prototypowaniu.

Prowadząca

258 Natalia BieniasNatalia
Bienias (Zebza)

Head of Design w firmie projektowo-badawczej Mobee Dick, specjalizującej się w budowaniu produktów i usług cyfrowych. Zajmuje się w projektowaniem interfejsów i architektury informacji. Wykłada na podyplomowych studiach UX Design na Uniwersytecie SWPS. W wolnym czasie prowadzi bloga oraz kanał na YouTubie poświęcony nauce projektowania i grafice – by zebza.

Wydarzenia

Archiwum wydarzeń

07. 10. 2021
images/Testy_metodyka_nowe_1175x950.jpg

Testy z użytkownikami w metodykach zwinnych – kiedy, jak i po co?

29. 09. 2021
images/UX_architektura1175x950.jpg

Architektura informacji w UX

25. 08. 2021
images/StrefaDesignu19/wydarzenia/into/Inkluzywny_i_dostepny_UX_Design-intro.jpg

Inkluzywny i dostępny UX Design

05. 08. 2021
images/StrefaDesignu19/wydarzenia/into/przyszlosc-i-wyzwania-ux.jpeg

Przyszłość i wyzwania UX

19. 07. 2021
images/StrefaDesignu19/wydarzenia/into/SD_Prawo_autorskie_dla_projektantow_graficznych_cover.jpg

Prawo autorskie dla projektantów graficznych

05. 07. 2021
images/StrefaDesignu19/wydarzenia/into/SD_Fotografia_intermedialna_cover_ok.jpg

Fotografia intermedialna – czym jest otwarty system wizualny?

Zobacz także

Group 426 strefa zarzadznia logo 05 logo strefapsyche logo white kopia