Nazwa user experience bezpośrednio odnosi się do doświadczeń użytkownika. Stworzenie przyjaznej mu strony lub aplikacji wymaga dokładnego poznania jego potrzeb, oczekiwań i zachowań. Dlatego tak istotne są badania UX, które pozwolą nam lepiej zrozumieć naszego użytkownika i sprostać na jego oczekiwaniom. 

Na czym polegają badania UX i dlaczego warto je robić? Jakie elementy powinny uwzględniać? Czym jest i jak tworzy się personę? Oraz jaką rolę w badaniu pełni segmentacja UX?

Na te i wiele innych pytań odpowie dr Patrycja Rudnicka, cyberpsycholożka i badaczka UX. Rozmowę poprowadzi Tomasz Skórski.

Spotkanie będzie realizowane na żywo – każda uczestnicząca osoba może zadawać pytania! Udział jest bezpłatny.

15 listopada 2022 r.
17.00
online
 

Gościni

dr Patrycja Rudnickadr Patrycja Rudnicka

Cyberpsycholożka i badaczka UX. Adiunktka w Akademii Sztuk Pięknych w Katowicach, Research Expert w agencji projektowo-badawczej MobeeDick. Działa naukowo i dydaktycznie na pograniczu psychologii, technologii i designu. Autorka monografii “Gotowość wobec technologii” oraz publikacji naukowych i popularnych w obszarze cyberpsychologii. Konsultantka w zakresie badań user experience (UX), posiadająca wieloletnie doświadczenie we współpracy z polskimi i światowymi markami, projektantami i start upami. Uczy prowadzenia badań na studiach podyplomowych UXD/PD Uniwersytetu SWPS, a w programie DareIT mentoruje kobiety rozpoczynające karierę w IT.
 

 

Prowadzący

Tomasz SkórskiTomasz Skórski

Menedżer, ekspert User Experience i Product Management z kilkunastoletnim doświadczeniem, specjalizujący się w serwisach e-commerce. Realizuje i wdraża międzynarodowe projekty zarówno dla dużych korporacji, administracji publicznej, jak i dla start-upów. Autor najstarszego polskiego podcastu poświęconego designowi Nie Tylko Design, twórca raportów o branży User Experience i Product Design w Polsce. Prowadzi zajęcia na studiach podyplomowych UXD w Warszawie, Katowicach i Wrocławiu. Prelegent na polskich i międzynarodowych konferencjach specjalistycznych.

Kontakt

Anna Marszałek-Głowacka 
e-mail: [email protected]

Archiwum wydarzeń

05. 02. 2024
images/ST_Budowanie_unikalnej_marki_czyli_jak_zdobyc_serca_odbiorcow_webinar.jpg

Budowanie unikalnej marki, czyli jak zdobyć serca odbiorców (webinar)

08. 01. 2024
images/SD_Jak_planowac_prace_i_zarzadzac_swoimi_projektami_webinar.jpg

Jak planować pracę i zarządzać swoimi projektami? (webinar)

08. 12. 2023
images/SD_Kreatywnosc_na_zakrecie__zarzadzanie_czasem_i_intuicja_w_projektowaniu_webinar.jpg

Kreatywność na zakręcie – zarządzanie czasem i intuicją w projektowaniu (webinar)

05. 12. 2023
images/SD_Swiateczne_reklamy_czyli_jakie_marki_znajdziemy_pod_choinka_webinar.jpg

Świąteczne reklamy, czyli jakie marki znajdziemy pod choinką? (webinar)

04. 12. 2023
images/SD_Encyklopedia_Tytusa_w_innowacyjnej_formie_-_oczami_projektantow_webinar.jpg

Encyklopedia Tytusa w innowacyjnej formie - oczami projektantów (webinar)

22. 11. 2023
images/SD_Badania_w_projektowaniu_i_wdrazaniu_innowacji__o_czym_pamietac_webinar.jpg

Badania w projektowaniu i wdrażaniu innowacji – o czym pamiętać? (webinar)

20. 11. 2023
images/SD_Etyka_w_projektowaniu__gdzie_sie_konczy_odpowiedzialnosc_projektantow_webinar.jpg

Etyka w projektowaniu – gdzie się kończy odpowiedzialność projektantów? (webinar)

13. 11. 2023
images/SD_Portfolio_projektanta_-_jak_zaciekawic_i_zdobyc_klienta_webinar.jpg

Portfolio projektanta - jak zaciekawić i zdobyć klienta (webinar)

Zobacz także

Group 426 strefa zarzadznia logo 05 logo strefapsyche logo white kopia logo white kopia