Co połączyło młodych projektantów graficznych i polskich winiarzy, poza ewentualną słabością do tego trunku? Studenci Katedry Grafiki Uniwersytetu SWPS we Wrocławiu w ramach projektu Winni_ne są tych opakowań postanowili wesprzeć lokalnych producentów win, tworząc oprawę wizualną, w tym etykiety, do ich produktów. Klasyczny układ win-win: studenci zdobywają doświadczenie, a winiarze – profesjonalne wsparcie graficzne.

Z jakimi wyzwaniami musi zmierzyć się projektant opakowań? Na czym polega specyfika projektowania dla producentów win? Jaką rolę pełni etykieta w komunikacji marki? I w jaki sposób stworzyć wyróżniającą się oprawę wizualną? O tajnikach projektowania i poszczególnych etapach pracy nad projektem opowie komunikolog dr hab. Mariusz Wszołek w rozmowie z design managerem i czujnym obserwatorem zmian w zakresie wzornictwa – Michałem Bachowskim.

Spotkanie będzie realizowane na żywo – każda uczestnicząca osoba może zadawać pytania. Udział jest bezpłatny.

11 lipca 2023 r.
17.00
online
 

 

Gość

Mariusz Wszołekdr hab. Mariusz Wszołek, prof. Uniwersytetu SWPS

Komunikolog. Profesor w Katedrze Grafiki WPiKS we Wrocławiu. Naukowo zajmuje się teorią i praktyką projektowania komunikacji, ze szczególnym uwzględnieniem inkluzyjnych, partycypacyjnych i zrównoważonych doktryn projektowych. Redaktor serii wydawniczej Manual i Communication Design oraz autor książek i artykułów z zakresu reklamy, pracy projektowej i zrównoważonego projektowania. Ponadto aktywny projektant i konsultant w zakresie strategii i polityki komunikacyjnej firm i instytucji; zawodowo współpracował m.in. z: NEONET, PDG, MNiSW, Uniwersytetem Wrocławskim, Wrocławską Strefą Kultury, Media Markt, Galeria Wnętrz Domar, NOTI, Merc. Na Uniwersytecie SWPS prowadzi zajęcia: Teoria i praktyka projektowania, Corporate Identity, Design opakowań, Kreacja. Kierownik Katedry Grafiki, Prodziekan ds studenckich na WPiKS we Wrocławiu, z—ca Dyrektora Instytutu Projektowania.

Prowadzący

Michał BachowskiMichał Bachowski

Dyrektor kreatywny serwisu Noizz.pl, który współpracuje także z festiwalem Gdynia Design Days jako członek rady programowej i kurator wystaw. Michał z wykształcenia jest ekonomistą i design managerem. Swoją drogę zawodową zaczynał w Instytucie Wzornictwa Przemysłowego, pracując przy doradczych dla takich firm jak Leroy Merlin, PROFIm czy Zelmer. W latach 2012-2018 był częścią redakcji serwisu o trendach rynku i kultury F5, gdzie doszedł do stanowiska zastępcy redaktora naczelnego.

Kontakt

Anna Marszałek-Głowacka 
e-mail: strefy@swps.edu.pl

Archiwum wydarzeń

17. 10. 2024
images/SD_Otworz_sie_na_nauke__Lifelong_Learning_i_rozwoj_kompetencji_miekkich_zapowiedz.jpg
online

Otwórz się na naukę – Lifelong Learning i rozwój kompetencji miękkich (zapowiedź)

04. 10. 2024
images/SD_Edukacja_jako_fundament_kreatywnosci_projektanta__od_inspiracji_do_innowacji_zapowiedz.jpg
online

Edukacja jako fundament kreatywności projektanta – od inspiracji do innowacji (zapowiedź)

10. 05. 2024
images/SD_Photo_Summit_Day_2024._Patronat_Strefy_Designu_Uniwersytetu_SWPS.jpg

Photo Summit Day 2024. Patronat Strefy Designu Uniwersytetu SWPS

05. 02. 2024
images/ST_Budowanie_unikalnej_marki_czyli_jak_zdobyc_serca_odbiorcow_webinar.jpg

Budowanie unikalnej marki, czyli jak zdobyć serca odbiorców (webinar)

08. 01. 2024
images/SD_Jak_planowac_prace_i_zarzadzac_swoimi_projektami_webinar.jpg

Jak planować pracę i zarządzać swoimi projektami? (webinar)

08. 12. 2023
images/SD_Kreatywnosc_na_zakrecie__zarzadzanie_czasem_i_intuicja_w_projektowaniu_webinar.jpg

Kreatywność na zakręcie – zarządzanie czasem i intuicją w projektowaniu (webinar)

05. 12. 2023
images/SD_Swiateczne_reklamy_czyli_jakie_marki_znajdziemy_pod_choinka_webinar.jpg

Świąteczne reklamy, czyli jakie marki znajdziemy pod choinką? (webinar)

04. 12. 2023
images/SD_Encyklopedia_Tytusa_w_innowacyjnej_formie_-_oczami_projektantow_webinar.jpg

Encyklopedia Tytusa w innowacyjnej formie - oczami projektantów (webinar)

Zobacz także

Group 426 strefa zarzadznia logo 05 logo strefapsyche logo white kopia logo white kopia