Kreatywność to siła napędowa każdego twórcy. Na wagę złota są więc także kreatywni projektanci. Kłopot w tym, że wyzwania z jakimi się mierzą, nie zawsze wyzwalają twórczy ferment. Co więc zrobić, gdy wyobraźnia nie podsuwa nowatorskich rozwiązań? Jak zasilać źródła kreatywności, gdzie szukać inspiracji? Co robić, by nie popaść w rutynę i nie zgasić w sobie instynktownej ciekawości? Na ile pomocna w tej kwestii może być edukacja, ciągły rozwój, kontakt z mentorem, czy wsparcie środowiskowe? Jak znaleźć w sobie determinację i odwagę, by szukać nowych rozwiązań?

O tym wszystkim porozmawiają: Sylwia Bodnar – psycholożka specjalizująca się w projektowaniu komunikacji i Mateusz Antczak – twórca i badacz programów brandingowych. Spotkanie odbędzie się w ramach podcastu Edukacja jako fundament kreatywności projektanta – od inspiracji do innowacji, a rozmowa będzie dostępna już 4 października! Zapraszamy do jej wysłuchania na naszym kanale na YouTube oraz na Spotify.

4 października 2024 r.
12.00
online

 

Ekspertka

Sylwia BodnarSylwia Bodnar

Projektantka komunikacji, copywriterka, absolwentka psychologii na Uniwersytecie SWPS. Na co dzień zajmuje się wspieraniem małych firm w budowaniu ich tożsamości oraz budowaniu społeczności wokół marki. W Katedrze Grafiki Uniwersytetu SWPS we Wrocławiu uczy, jak budować wizerunek oraz jak wykorzystywać psychologię w projektowaniu komunikacji. Jest autorką wizerunkowych akrobacji – cyklicznych warsztatów dla twórców i twórczyń, podczas których uczy, jak budować angażującą i wyróżniającą komunikację marki. Uwielbia rękodzieło i alternatywną kawę z lokalnych palarni.
 

 

Ekspert

Mateusz AntczakMateusz Antczak

Badacz i projektant komunikacji, najczęściej kojarzony z projektowaniem znaków i systemów identyfikacji wizualnej. Magister kierunku Komunikacja Wizerunkowa na Uniwersytecie Wrocławskim, od lat związany z Katedrą Grafiki Uniwersytetu SWPS (początkowo jako student studiów licencjackich, obecnie jako wykładowca akademicki). W swej pracy koncentruje się na dostarczaniu funkcjonalnych, badawczo uzasadnionych rozwiązań. Regularnie podkreśla istotę każdego z etapów procesu projektowego. Bycie projektantem utożsamia z odpowiedzialnością, a misję dydaktyczną realizuje nie tylko w przestrzeni uczelnianej.

Kontakt

Anna Marszałek-Głowacka 
e-mail: [email protected]

Archiwum wydarzeń

17. 10. 2024
images/SD_Otworz_sie_na_nauke__Lifelong_Learning_i_rozwoj_kompetencji_miekkich_zapowiedz.jpg
online

Otwórz się na naukę – Lifelong Learning i rozwój kompetencji miękkich (zapowiedź)

04. 10. 2024
images/SD_Edukacja_jako_fundament_kreatywnosci_projektanta__od_inspiracji_do_innowacji_zapowiedz.jpg
online

Edukacja jako fundament kreatywności projektanta – od inspiracji do innowacji (zapowiedź)

10. 05. 2024
images/SD_Photo_Summit_Day_2024._Patronat_Strefy_Designu_Uniwersytetu_SWPS.jpg

Photo Summit Day 2024. Patronat Strefy Designu Uniwersytetu SWPS

05. 02. 2024
images/ST_Budowanie_unikalnej_marki_czyli_jak_zdobyc_serca_odbiorcow_webinar.jpg

Budowanie unikalnej marki, czyli jak zdobyć serca odbiorców (webinar)

08. 01. 2024
images/SD_Jak_planowac_prace_i_zarzadzac_swoimi_projektami_webinar.jpg

Jak planować pracę i zarządzać swoimi projektami? (webinar)

08. 12. 2023
images/SD_Kreatywnosc_na_zakrecie__zarzadzanie_czasem_i_intuicja_w_projektowaniu_webinar.jpg

Kreatywność na zakręcie – zarządzanie czasem i intuicją w projektowaniu (webinar)

05. 12. 2023
images/SD_Swiateczne_reklamy_czyli_jakie_marki_znajdziemy_pod_choinka_webinar.jpg

Świąteczne reklamy, czyli jakie marki znajdziemy pod choinką? (webinar)

04. 12. 2023
images/SD_Encyklopedia_Tytusa_w_innowacyjnej_formie_-_oczami_projektantow_webinar.jpg

Encyklopedia Tytusa w innowacyjnej formie - oczami projektantów (webinar)

Zobacz także

Group 426 strefa zarzadznia logo 05 logo strefapsyche logo white kopia logo white kopia