Konsumenci są coraz bardziej zmęczeni reklamami. Marki atakują więc z ukrycia, wykorzystując między innymi promocję produktów czy usług tzw. product placement. Stąd bardzo często w filmach, serialach, teledyskach przez kilka sekund widzimy ów lokowany produkt. Czy zatem RayBany, w których chodził Tom Crusie w Top Gun wpłynęły na wzrost sprzedaży okularów? Dlaczego w programie MasterChef Junior dzieci korzystają ze sprzętu firmy Bosh? O tym czy używanie konkretnych marek przez naszych ulubionych bohaterów w filmach, serialach, programach w ogóle na nas działa i sprawia, że kupujemy dany produkt mówił będzie podczas wykładu Krzysztof Wadas. Spotkanie w ramach Strefy Psyche, dotyczące magii product placementu odbędzie się już 16 maja w katowickim wydziale Uniwersytetu SWPS. Aby wziąć udział w wydarzeniu, należy wypełnić formularz zgłoszeniowy.

Projekt Strefa Psyche jest dofinansowany z MNiSW.

Wykład

O tym, jak ślepo wierzymy telewizji, czyli magia product placementu

Mówi się, że reklama jest dźwignią handlu. Paradoksalnie odbiorcy przekazu reklamowego narzekają, że jest on nudny, a nawet drażniący. Z tego powodu coraz częściej wykorzystuje się inne narzędzia np. takie jak product placement. Dlaczego Magda Gessler od lat w swoim programie używa przypraw Prymat? Z jakiego powodu James Bond zdecydował się zamienić Martini na Heinekena? Czy używanie konkretnych marek przez naszych ulubionych bohaterów w filmach, serialach, programach w ogóle na nas działa i sprawia, że kupujemy dany produkt? Jakie mechanizmy psychologiczne związane są z lokowaniu produktu? Jeśli jesteś ciekaw odpowiedzi na te pytania lub stoisz przed wyborem jaką drogę w życiu wybrać i dlaczego warto zainteresować się dynamicznym i pasjonującym rynkiem reklamy – przyjdź na spotkanie i przekonaj się sam.

258 krzysztof wadas

Krzysztof Wadas

Psycholog społeczny, marketingowiec, a jednocześnie ekonomista i trener biznesu. Posiada 11-letnie doświadczenie zawodowe. Swoją wiedzę i kompetencje w obszarze marketingu od lat z sukcesem wykorzystuje w pracy z polskimi markami. Obecnie pełni funkcję Zastępcy Dyrektora ds. Marketingu w firmie z branży retail. Dzieli się swoim doświadczeniem prowadząc zajęcia ze studentami na Uniwersytecie SWPS na specjalności psychologia biznesu.

Termin i miejsce

16 maja 2017 r., godz. 17.30–19.00, sala 204

Uniwersytet SWPS
Wydział Zamiejscowy w Katowicach
ul. Techników 9

Kontakt

Patrycja Paczyńska-Jasińska
Specjalista ds. marketingu i PR

tel. 32 750 60 84 | tel. kom. +48 785 202 511
e-mail: [email protected]

[Form StrefaPsyche_16052017_Katowice not found!]

Wydarzenia

Nothing to show. You must configure the data source of the widget.

Archiwum wydarzeń

Zobacz także

Group 426 Group 430 strefa zarzadznia logo 05 logo white kopia logo white kopia