Naukowiec/Mateusz Antczak

  • Dlaczego warto być dzieckiem (podczas projektowania)?

    Czym jest projektowanie? Czym powinno być? Jak wykorzystywać wewnętrzne dziecko do badania i projektowania komunikacji? Zapraszamy do obejrzenia prelekcji Mateusza Antaczaka, podczas której dowiedzieliśmy się o znaczeniu relacji projektanta z klientem przypominającej relacje dziecka z rodzicem. Dlaczego warto być dzieckiem (podczas projektowania)? Codziennie w naszym życiu doświadczamy różnych decyzji projektowych i sami takie podejmujemy.

  • Proces tworzenia systemu identyfikacji wizualnej z perspektywy jej twórców (podcast)

    Identyfikacja wizualna to podstawowe narzędzie służące do kreowania wizerunku marki. Dzięki niej możemy niemal bez słów opowiedzieć o organizacji, zaprezentować jej wartości i podkreślić misję.

  • Projektowanie komunikacji od teorii do praktyki - N.Bienias (Zebza) i M.Antczak

    Co to projektowanie komunikacji? Jak można rozumieć pojęcie komunikacji w kontekście designu? Co można zrobić, żeby dana marka odniosła sukces? Te i inne kwestie poruszono podczas webinaru z Mateuszem Antczakiem z Grafiki Uniwersytetu SWPS. Projektowanie komunikacji od teorii do praktyki W trakcie webinaru dowiedzieliśmy się, że w efekcie działania komunikacji codziennie stajemy przed wyborami i naturalnie dokonujemy decyzji projektowych – począwszy od wyboru ubioru, aż po decyzje zakupowe.

  • Tworzenie logo – o procesie projektowym

    Choć logo jest zazwyczaj bardzo prostą wizualnie formą, sam proces jego projektowania jest dużo bardziej skomplikowany. Wykreowanie znaczenia znaku identyfikacyjnego to nierzadko wyjątkowe wyzwanie.

Zobacz także

Group 426 strefa zarzadznia logo 05 logo strefapsyche logo white kopia logo white kopia