Czy zarabia się na odpowiednim kształtowaniu cen swoich produktów i usług? Dowiedz się, jaką rolę pełni cena w procesie decyzji zakupowych twoich klientów. Odkryj, od czego zależy akceptacja cen oraz w jaki sposób na nią wpływać. Podczas spotkania poznasz zagadnienia z zakresu pricingu, ekonomii behawioralnej, psychologii ekonomicznej i psychologii podejmowania decyzji, którą można wykorzystać do oddziaływania na wybory zakupowe klientów. Zapraszamy na webinar Strefy Zarządzania Uniwersytetu SWPS, na którym Grzegorz Furtak, ekspert w dziedzinie pricingu i praktyk biznesu z 25-letnim stażem, odpowie na pytania dr. Adama Kowalika i uczestników.
Webinar jest bezpłatny, obowiązują zapisy. W czasie spotkania każdy uczestnik może zadawać pytania!
Podczas webinaru odpowiemy na następujące pytania
- Co to jest pricing?
- Co cena komunikuje klientowi?
- Jakie są skuteczne metody prezentacji cen?
- W jaki sposób cena wpływa na nasze decyzje zakupowe?
- Od czego zależy akceptacja ceny oraz w jaki sposób na nią wpływać?
- Dlaczego detaliści stosują 99-groszowe końcówki cen?
Odpowiemy również na pytania uczestników spotkania.
Gość
Grzegorz Furtak
Ekspert w dziedzinie pricingu oraz strategii monetyzacji. Założyciel pricingLAB. Praktyk biznesu z 25-letnim stażem, który przeszedł drogę kariery od przedstawiciela handlowego do prezesa zarządu. Przez 15 lat pełnił funkcje executive: prezesa zarządu, dyrektora zarządzającego, dyrektora sprzedaży w międzynarodowych firmach, tj. Grohe, Lekkerland czy Raisio. Odpowiedzialny za sukces sprzedażowy wielu marek z branży FMCG. Absolwent prestiżowego programu Executive MBA: University of Warsaw – University of Illinois. Pobierał nauki w American Management Association oraz European Management Association, które wykształciły wielu liderów świata biznesu z listy Fortune 500.
Prowadzący
dr Adam Kowalik
Doradca, trener, menedżer, analityk. Specjalizuje się w strategii konkurowania firm, wywiadzie konkurencyjnym i rynkowym, symulacjach strategicznych (strategy wargame), zarządzaniu wiedzą. Pracował dla kadry zarządzającej kilkudziesięciu największych polskich firm z różnych branż. Swoją wiedzą dzieli się w trakcie praktycznych szkoleń i warsztatów. Prowadzi zajęcia na studiach MBA. Stosuje metody tzw. „active learning”, prowokuje uczestników zajęć do krytycznego myślenia. Tworzy programy rozwojowe dla menedżerów (executive education).
Termin i miejsce
20 listopada 2019 r.
godz. 19.00, online