Najnowsze artykuły

Projektowanie innowacji to projektowanie życia

Marzysz, by twoja aktywność zawodowa była czymś więcej niż tylko rutynowym dodatkiem do codziennego życia? Chcesz w niej odnaleźć źródło satysfakcji, inspiracji i rozwoju? Wobec tego jesteś we właściwym miejscu. Zwłaszcza jeśli nie boisz się zmian, potrafisz adaptować się do nowych warunków i pragniesz aktywnie korzystać z technologicznego rozwoju? Innowacje, czyli co? Nauka projektowania innowacji to znacznie więcej niż umiejętność tworzenia nowych produktów czy usług; to także sposób na życie, a dokładniej – umiejętność projektowania…

Znaczenie dobrostanu w pracy, czyli jak budować zdrowe środowisko pracy w nowoczesnej organizacji? (podcast)

Po latach promowania bezwzględnej strategii zarządzania zespołem, opartej na instrumentalnym traktowaniu pracownika, przyszedł czas na zmianę. Przedsiębiorcy wiedzą już, że dobrostan zatrudnionych ludzi, to układ win-win, czyli źródło obustronnej korzyści. Pracownicy w dobrej kondycji psycho-fizycznej, którzy komfortowo czują się w miejscu pracy, są silniej zmotywowani, bardziej efektywni i lojalni wobec pracodawcy. Dobre samopoczucie zmniejsza poziom stresu, który w linii prostej, prowadzi do wypalenia zawodowego. Nic dziwnego, że dobrostan psychiczny pracowników staje się coraz ważniejszym elementem strategii zarządzania i HR. Jednak…

Czym zachęcić do pracy i jak zatrzymać talenty z pokolenia Z? (podcast)

Zetki, inaczej – pokolenie Z, to najmłodszy narybek na rynku pracy. Wychowani w erze cyfrowej, traktują smartfon jak przedłużenie ręki, a szybki dostęp do informacji – jak przysłowiową wodę w kranie. W odróżnieniu od pokoleniowych poprzedników, oprócz ścieżek awansu i wysokości wynagrodzenia, interesuje ich także równowaga między życiem zawodowym a prywatnym, etyka pracy oraz transparentność i odpowiedzialność społeczna potencjalnego pracodawcy. Jedni uważają, że Zetki to szansa i wyzwanie dla przeobrażającego się rynku pracy, inni –…

Jak młodzi liderzy tworzą przyszłość? Strategiczne myślenie i emocje w przywództwie (podcast)

W jaki sposób zbudować i, co ważniejsze, utrzymać zaangażowanie zespołu w obliczu ciągłych zmian? Młodzi liderzy nie mają dziś łatwego zadania. Świat pędzi, a okoliczności społeczne i rynkowe stają się coraz mniej przewidywalne. Dawne podręcznikowe zasady zarządzania ludźmi nie przystają do naszej rzeczywistości. Wystarczy wspomnieć, że w pierwszych dekadach polskiego kapitalizmu, zarządzanie tzw. twardą ręką było uznaną i chętnie stosowaną taktyką kierowania zespołem, a wrażliwość na emocje traktowano jako przejaw słabości. Dziś, w czasach permanentnej…

Jak skutecznie podnosić kompetencje managerskie? (podcast)

Współpraca między światem akademickim a biznesem jest kluczowa szczególnie dziś, gdy galopujący rozwój domaga się równowagi na poziomie gospodarczym, społecznym czy kulturowym. Inaczej mówiąc – wymaga troski o to, by mądrze i skutecznie wpływać na kształt współczesnego świata. Właśnie ten cel połączył w działaniach: PwC – globalną organizację doradczą (z zakresu biznesu, technologii, kwestii podatkowo-prawnych i audytu) z naszym uniwersytetem w ramach wspólnie zrealizowanego programu rozwojowego dla grupy Talentów PwC.   PwC jako społeczność ekspertów stawia na wartości, odnosząc się nie tylko do…

Zarządzanie zmianą jako klucz do sukcesu - proces, transformacja i trendy (podcast)

Zarządzanie zmianą jako proces to dla jednych niezbędny element rozwoju organizacji, a dla innych - wyzwanie pełne niepewności. Tymczasem, jak pokazują obserwacje rynkowe, coraz więcej firm na świecie uznaje elastyczność i adaptację do zmian za klucz do sukcesu. Nie jest tajemnicą, że zarządzanie zmianą często wiąże się z koniecznością balansowania między potrzebami pracowników a celami biznesowymi. Jednak równie często decyzje o zmianach wynikają z zewnętrznych czynników, takich jak nowe technologie, zmiany rynkowe czy presje społeczne.…

Problem Based Learning na zajęciach akademickich (podcast)

„Motywacja” to słowo klucz każdego procesu nauczania bez względu na jego poziom. Efektywna nauka jest przecież celem wszystkich nauczycieli, począwszy od tych z podstawówki, a skończywszy na wykładowcach akademickich. Ale w tym obszarze bez otwartości na innowacje i zmiany ani rusz. Dr Kinga Kurowska-Wilczyńska – menedżerka i ekspertka ds. zarządzania, naukowo zajmuje się zarządzaniem szkolnictwem wyższym i jakością kształcenia. Jest entuzjastką innowacyjnych metod nauczania, a także inicjatorką systemowych zmian w kształceniu na uczelniach wyższych. I…

Prawo pracy w biznesie – formy zatrudnienia, wynagrodzenie i nowości w kodeksie pracy (podcast)

Praca na etacie to dla jednych upragniony synonim bezpieczeństwa, a dla innych – męczące ograniczenie swobody. Tymczasem jak pokazują statystyki, Polska od lat pozostaje w czołówce krajów europejskich o najwyższej liczbie zatrudnionych na innej podstawie niż umowa o pracę. Nie jest tajemnicą, że forma zatrudnienia jest często narzucana przez pracodawcę i stanowi raczej kompromis ze strony pracownika, niż jego swobodny wybór. Ale bywa i tak, że o sposobie zatrudnienia decyduje po prostu rodzaj wykonywanego zajęcia…

Biznes a psychologia

Paradygmat Quality of Life (Jakości Życia) w kształtowaniu strategii rozwojowych instytucji publicznych i organizacji gospodarczych…

„W warunkach systemu demokratycznego cele rozwojowe powinny nawiązywać do zasady solidaryzmu społecznego i międzynarodowego i być formułowane w logice wzrostu poziomu Jakości Życia (Quality of Life) we wszystkich jej wyznacznikach. W formułowaniu tak rozumianych celów rozwojowych uczestniczą nauki społeczne. Nauki ekonomiczne wnoszą swój wkład stwarzając warunki ich realizacji. Tworzenie warunków…

Organizational design – czego nauczyliśmy się w pandemii i jak tę wiedzę wykorzystać? (podcast)

Dla współczesnych organizacji największym wyzwaniem nie są same zmiany, lecz tempo, w jakim się one dokonują. Pandemia sprawiła, że z dnia na dzień musieliśmy przeorganizować niemal cały system pracy. Jednak oprócz procesów i procedur zmieniły się również inne elementy organizacji – jej kultura, relacje oraz zachowania pracowników. Warto, by przed podjęciem…

Jak budować kompetencje liderskie w postpandemicznej rzeczywistości? (podcast)

Przyspieszona przez pandemię koronawirusa rewolucja technologiczna wprowadziła wiele zmian w dotychczasowym sposobie pracy wielu z nas. Do liderek i liderów nowego świata będzie należało przemyślenie strategii wprowadzania nowych technologii do DNA organizacji. Wraz z Jowitą Michalską, CEO Digital University, rozmawiamy o budowaniu kompetencji – nie tylko cyfrowych, lecz także społecznych…

Wyzwania project managera – jak skutecznie zarządzać projektami? (podcast)

Jaki powinien być dobry project manager i czy każdy może nim zostać? Jak efektywnie zarządzać projektami? Jakie narzędzia mogą w tym pomóc? Jakie są największe wyzwania project managera w organizacji i poza nią? Jakie są najczęstsze błędy popełniane na tym stanowisku i czy można ich uniknąć? Czy project manager to…

Nagradzanie pracowników – co dziś działa, a co nie?

Nagradzanie pracowników to ważny element codziennego funkcjonowania organizacji, który ma bezpośredni wpływ na efekty wykonywanej pracy. Czego od pracodawcy oczekują dziś pracownicy? Czy pieniądze rzeczywiście nie są już wystarczającym motywatorem? Jakie systemy motywacyjne są najbardziej skuteczne? Jak nagradzać pracowników, gdy nie mamy dużego budżetu? Czy można motywować bez nagradzania? Co…

Odpowiedzialne przywództwo – jak być liderem i zachować zdrowe ego? (podcast)

Rywalizacja to nieodłączna część życia lidera, jednak zachowanie zdrowego ego to często klucz do sukcesu. Co zrobić, by spełniać własne ambicje, mieć poczucie kompetencji i sukcesu, a jednocześnie być liderem odpornym na presję niezdrowej rywalizacji? Jak mieć dystans do siebie i innych? Jak zachować racjonalne spojrzenie, pokorę i poczucie humoru?…

Błędy w zarządzaniu – dlaczego nie stać nas na niedocenianie pracowników? (podcast)

Menedżer w swojej pracy może popełnić wiele rozmaitych błędów. Zła decyzja finansowa, nieodpowiednio sformułowana strategia, wadliwie przeprowadzona zmiana. Każdy z nich ma swoje konsekwencje. Najczęstsze błędy, to jednak te popełniane w relacji ze współpracownikami. Konsekwencje tych potknięć są długofalowe i bardzo kosztowne nie tylko dla pracownika czy organizacji, ale też…

Employer branding – jak dbać o pozytywny wizerunek firmy?

Budowanie wizerunku firmy to ważny element strategii organizacji. Atrakcyjny pracodawca przyciąga dobrych pracowników, a to pozwala na realizowanie celów biznesowych. Od czego zacząć employer branding i dlaczego warto to robić? Jak budować markę pracodawcy wewnątrz organizacji? Jak pracownicy mogą przyczynić się do budowania dobrego wizerunku firmy i dlaczego warto włączać…

FBlogo

Wykłady i wywiady z ekspertami

zobacz

Innowacje w biznesie

Ruszyła rekrutacja na studia z obszaru zarządzania 2023/2024

Myślisz o założeniu firmy? Chcesz nauczyć się zarządzać projektami? A może po prostu zamierzasz w przyszłości być dobrym szefem i skutecznym liderem? Sprawdź studia z zarządzania na Uniwersytecie SWPS, które są odpowiedzią na współczesne wyzwania biznesowe. Zarządzanie i przywództwo czy zarządzanie zasobami ludzkimi to tylko niektóre kierunki z tego obszaru. Oferujemy…

Kapitał na innowacje, czyli polowanie na inwestora (podcast)

Czy dobry pomysł na innowację, to wszystko czego potrzebujemy, by osiągnąć sukces w tej dziedzinie? Okazuje się, że nie. Poza ideą warto od początku pomyśleć o źródle finansowania innowacyjnego przedsiębiorstwa. Na rynku jest teraz sporo środków do wykorzystania. Pojawiły się nawet takie, które przy ocenie projektów biorą pod uwagę potencjalny…

Strategie HR w dobie zmiany – jak je dostosować? (podcast)

Zarządzanie zasobami ludzkimi to strategiczny obszar funkcjonowania wielu organizacji. Jak misja, wizja i strategia firmy wpływają na strategię HR? Jak istotne są wartości w działalności firm? Jak ważne jest przywództwo i rola lidera? Jaka jest strategiczna rola HR w cyklu życia pracownika? Jakie pojawią się szanse i wyzwania na rynku…

Zarządzanie informacją z perspektywy lidera

Jak zarządzanie informacją przekłada się na zarządzanie ludźmi? Jak liderzy skutecznie wykorzystują metody analizy danych w swojej pracy? Czego nauczyła nas pandemia w odniesieniu do strategii zarządczych? Skąd liderzy wiedzą, co konkretnie zadziała w obecnej sytuacji społecznej i ekonomicznej, kiedy zarządzamy serią kryzysów? Jak oceniać wiarygodność otrzymywanych informacji i podejmować…

HR i IT – synergia współpracy

Zarządzanie zasobami ludzkimi w dobie digitalizacji to duże wyzwanie zarówno dla pracowników, jak i pracodawcy. Jakie trendy technologiczne obserwujemy obecnie w HR? Czy automatyzacja działań to szansa czy zagrożenie? Jakie narzędzia mogą pomóc pracownikom, a jakie pracodawcom? Czy jest możliwa kariera HR w IT i odwrotnie? Jakie wyzwania mają i…

Prototypowanie i testowanie, czyli jak nie wylać innowacji z kąpielą? (podcast)

Planujesz wdrożenie na rynek innowacyjnego produktu lub usługi? Masz pomysł na przełomowe rozwiązanie? A może stworzyłeś już pierwszą wersję prototypu? Jeśli tak, nadszedł czas, aby zejść na ziemię i zweryfikować to, co wypracowałeś w rozmowach z klientami. W kolejnym odcinku podcastu „Innowacyjnie o innowacjach” dowiesz się, w jaki sposób testować…

Innowacyjnie o innowacjach – nowy cykl podcastów Strefy Zarządzania Uniwersytetu SWPS

Jakie będą innowacje jutra? Czy jesteśmy na nie gotowi? Czemu i komu będą służyły? Między innymi na te pytania odpowiadamy w nowym cyklu podcastów „Innowacyjnie o innowacjach” Strefy Zarządzania Uniwersytetu SWPS. Wraz z ekspertkami i ekspertami różnych dziedzin zgłębiamy temat tworzenia innowacji z impaktem społecznym, które pomogą zaprojektować lepszą przyszłość dla…

Pomysł na innowację – jak wybrać ten najlepszy? (podcast)

Świat zmienia się nieustannie. Dotyczy to również innowacji, które dziś wymagają odmiennych założeń i nowego podejścia do ich wdrażania. Miano innowacji społecznych zyskują zarówno rozwiązania z obszaru nauk społecznych, jak i sektora zaawansowanych technologii. To konieczność, bo liczba skomplikowanych problemów, przed którymi stoimy jako ludzkość, zwiększa się i wpływa na…

Rozmowy z Liderami

Wartości w biznesie

Zarządzanie fundacją. Jak kreować lepszą rzeczywistość? – Jurek Owsiak (WOŚP)

Co roku zbiera setki milionów złotych na ratowanie życia chorych, szczególnie dzieci, oraz na profilaktykę zdrowia. Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy gra z sukcesem już od prawie 30 lat, udowadniając, jak wielką siłę może mieć organizacja pozarządowa (NGO). Działalność fundacji to nie tylko zbiórki pieniędzy, lecz także organizowanie dużych wydarzeń muzycznych, np. Pol’and’Rock Festivalu. W jaki sposób angażować społeczność, by aktywnie wspierała działania tego typu organizacji? Od czego zacząć jej tworzenie? Jak efektywnie nią zarządzać? Jak…

Odpowiedzialny biznes, ekologia, startup – Martyna Zastawna (WoshWosh) i Marta Wujek (MamStartup.pl)

Historia WoshWosh i jej założycielki Martyny Zastawnej jest słynna w środowisku startupowym. Właścicielka firmy w swoim biznesplanie założyła, że w pierwszym miesiącu działalności przyjdzie do niej 10 klientów – a w rzeczywistości z jej oferty chciało skorzystać aż 500! Początki w startupie mogą być trudne, ale nie zawsze tak musi być. Jak dobrze zbudować biznesplan i jak zabezpiecza on przed niepowodzeniami na początku drogi z własnym sartupem? Czy prowadzenie ekologicznego biznesu to chwilowa moda, czy…

Firma-Idea: emergencja i rozwój – prof. Jerzy Hausner

Zarządzanie emergencją to nowy trend w biznesie polegający na wykorzystaniu procesów oddolnych, spontanicznie zachodzących w każdej firmie. Przez emergencję możemy rozumieć nieoczekiwane pojawienie się na poziomie systemu właściwości, których nie da się przewidzieć. Dlaczego zarządzanie to nie tylko nauka ścisła, opisująca świat w kategoriach zysków i strat, lecz także dziedzina zakorzeniona w tym, co dotyczy człowieka i relacji społecznych? W jaki sposób emergencja realizuje złożone cele firmy i wpływa na jej rozwój? Dlaczego warto postawić…

Nowy model zarządzania i przywództwa – kierunki zmian – dr Małgorzata Bonikowska

Specjaliści od zarządzania są zgodni: nadchodzi koniec ery szefów i rządzenia oraz związanych z nimi folwarcznych stosunków zarówno w firmach, jak i na szczeblu politycznym. Rządzenie powinno zostać zastąpione przez przywództwo, a menedżera reagującego wyłącznie na doraźne problemy zastąpi lider mający wizję i potrafiący do jej realizacji przekonać zespół. Czy jesteśmy gotowi na nowy model zarządzania i przywództwa? Jak powinien on wyglądać w czasach, które najtrafniej określa słowo „zmienność”? Od czego zacząć wprowadzanie rewolucyjnych zmian?…

„Czym skorupka za młodu nasiąknie” – skąd wziąć współpracujących liderów? – J. Gandziarowska-Ziołecka

Autorzy raportu o najnowszych trendach rozwoju przywództwa z Center for Creative Leadership nie mają wątpliwości: umiejętność współpracy i samoświadomość to niezbędne narzędzia lidera XXI wieku. Skuteczność działania w nieoczywistym, zmiennym współczesnym świecie wymaga nawyku nawiązywania współpracy, mobilizowania i motywowania ludzi do działania we wspólnym interesie. Jak więc rozwijać współpracę i samoświadomość? Czy można wykorzystać do tego metodę gier i symulacji szkoleniowych? Dlaczego dzisiejszy świat potrzebuje przywództwa zespołowego? Polecamy wystąpienie Jagody Gandziarowskiej-Ziołeckiej – ekspertki metod gier…

Tak można zmieniać świat. Razem z Ashoką

Przewodzić – to brzmi dumnie. W rękach liderów leży wielka siła. Często większa, niż nam się wydaje. Młodzi adepci zarządzania, dojrzali przedsiębiorcy, menedżerowie wyższego i niższego szczebla – to oni będą inicjować zmiany społeczne i kształtować innowacje. Doceniła to fundacja Ashoka, która wyróżniła Uniwersytet SWPS – jako jedyną uczelnię w Polsce – niezwykle prestiżowym certyfikatem Journey to Changemaker i włączyła nas do kampanii #MillionsofChangemakers. W ten sposób dołączyliśmy do międzynarodowego grona 66 uniwersytetów z 14…

Współpraca bizne­su z 3. sektorem – czy się opłaca? – Paweł Łukasiak (Akademia Rozwoju Filantropii)

Chciwość opanowała naszą współczesność. Żyjemy w konsumpcjonistycznym świecie, karmionym kolejnymi zbędnymi produktami, które później zaśmiecają naszą planetę. Świadomość ludzi – i biznesu – jednak się zmienia. Jak wpływają na to organizacje pożytku publicznego? Na czym powinna polegać współpraca firm z NGO? Czego ludzie biznesu mogliby się nauczyć od ludzi organizacji pozarządowych? Jak wpływają one kształtowanie się ruchów społecznych i w rezultacie na rynek konsumencki? Na te i inne pytania odpowiada Paweł Łukasiak, prezes Akademii Rozwoju…

Biznes to nie tylko zysk – Piotr Voelkel (Vox, Uniwersytet SWPS)

„Warto być przyzwoitym”, jak mówił prof. Bartoszewski – i dotyczy to również biznesu. Dlaczego opłaca się nie tylko maksymalizacja zysków? Dlaczego dobrze jest patrzeć na firmę i jej prowadzenie przez pryzmat wartości? Jak wielką siłę w realizacji naszych celów mają marzenia? Jakim liderem „warto” być? Współwłaściciel Grupy Kapitałowej Vox, współtwórca Uniwersytetu SWPS Piotr Voelkel w bardzo osobistym wykładzie opowiada o budowaniu wartości w biznesie. Mamy potencjał – nie tylko finansowy Dzięki pieniądzom firma może funkcjonować…

Podcasty

Posłuchaj naszych ekspertów

soundcloudlogo spotifylogo iTunes lecton lecton

Najpopularniesze artykuły

Mushroom management – czyli jak skutecznie zabić motywację w pracowniku

Pieczarki uprawia się w ciemnościach, w oborniku, a gdy urosną – obcina im kapelusze. W wielu firmach dobrze się ma styl zarządzania wzorowany na uprawie pieczarek. Nazywa się on mushroom management i potrafi zabić motywację w nawet najbardziej odpornym pracowniku. Brzmi znajomo? Komentarz Michała Kaźmierskiego, dyrektora generalnego Gilead Sciences, trenera biznesu, wykładowcy na kierunku Zarządzania i przywództwo na Uniwersytecie SWPS. Pieczarko, rośnij na chwałę plantacji! Niczym się nie przejmuj, tylko rośnij. Nie będziemy cię niepokoić…

Mobbing – i co dalej? 10 porad dla nękanych w pracy

Kiedy jesteśmy ofiarami przemocy, trudno nam podjąć działanie, by zmienić nasz los. Nękani, zastraszani i dyskryminowani w pracy nie wiemy też, do kogo zwrócić się po pomoc. Dlaczego warto zadbać o wsparcie emocjonalne i otoczyć się bliskimi? Jakie działania antymobbingowe możemy podjąć wewnątrz firmy? Dlaczego przed mobbingiem chroni nas nie tylko Kodeks Pracy? Pomogą nam to wyjaśnić psycholożka i badaczka mobbingu dr Agnieszka Mościcka-Teske z Uniwersytetu SWPS oraz adwokat dr Marcin Kusaj. 1. Znajdź wsparcie…

Gry komputerowe – rozwijają dzieci czy im szkodzą?

Wielu dorosłych uważa, że gry komputerowe to wcielenie zła. Najchętniej umieściliby je na liście rozrywek zakazanych, gdyby taka istniała. Przecież dzieci zamiast uczyć się czy ganiać po podwórku, całe dnie spędzają przed monitorem. Bijatyki, strzelanki, pościgi samochodowe – tak upływa im dzieciństwo, podobno najpiękniejszy okres w życiu. Czy rzeczywiście gry komputerowe negatywnie wpływają na rozwój psychofizyczny dzieci? Czy każda gra to marnotrawstwo czasu i cennej energii? Czas na dyskusję – podsumujmy argumenty za grami komputerowymi…

Subtelna taktyka nękania w pracy. O mobbingu w białych rękawiczkach

W piątek szef traktuje cię jak powietrze, cały tydzień nie odpowiada na twoje maile, w sobotę ma dla ciebie pilne zadanie do wykonania. W poniedziałek na korytarzu krytykuje twój pomysł, we wtorek nie informuje cię o spotkaniu zespołu, w środę nie mówi ani „Dzień dobry”, ani „Do widzenia”. W czwartek okazuje się, że dostałaś o połowę niższą premię niż inni, bo jak wyjaśnia „za gorsze pomysły gorzej płaci”. Najpierw myślisz, że to incydent, później, tłumaczysz…

Wytrwałość kluczem do sukcesu

Połączenie talentu i wytrwałości może być kluczem do sukcesu jednostki. Badania pokazują wyraźnie, że ci którzy odnieśli największe sukcesy w nauce, sporcie, biznesie, sztuce, muzyce, technice i technologii, byli jednocześnie wybitnie utalentowani i wytrwali w swoich działaniach. Oznacza to, że sam talent nie jest żadną gwarancją sukcesu – wyjaśnia dr Włodzimierz Świątek, wykładowca na kierunku Zarządzanie i Przywództwo na Uniwersytecie SWPS. Czym jest wytrwałość? Jedna z definicji mówi nam, że wytrwałość (ang. perseverance) – to konsekwencja,…

Niekoniecznie muszę, ale sporo mogę

Sukces zawodowy jest jak zaciągnięty kredyt. Psychologiczny. A ten spłaca się znacznie trudniej niż bankowy. Jak można obniżyć poziom ponoszonych kosztów? O psychologicznym budżecie opowiada dr Magdalena Łużniak-Piecha, psycholog społeczny, wykładowca Uniwersytetu SWPS na kierunku Zarządzanie i Przywództwo. Klienci psychologów organizacyjnych najczęściej zwracają się do nich z prośbą o wsparcie w budowaniu szeroko rozumianej strategii zapobiegania problemom i kryzysom organizacyjnym. Padają zatem pytania o to, jak zwiększyć skuteczność działania zespołów, jak budować strategie motywacyjne, komunikacyjne itd.…

Jak znaleźć siłę do działania, czyli opowieść o motywacji

Okazuje się, że hasło „chcieć, to móc” nie zawsze zdaje egzamin. Często odraczamy wykonanie naszych obowiązków lub porzucamy nasze plany. Jak to się dzieje, że najważniejsze zadania często zostawiamy na ostatnią chwilę? Jak zwiększyć naszą motywację? Jak efektywnie realizować cele? Na te pytanie pomoże nam odpowiedzieć Karolina Wójcik – psycholog, trener grupowy, doktorantka na Uniwersytecie SWPS. Zrób plan! By wytrwać w działaniu, musimy pokonać wpisany w jego naturę dyskomfort. Spójrzmy prawdzie w oczy – mobilizowanie się…

Musimy obudzić w dziewczynkach łobuza – Magdalena Dziewguć (Google)

Kobietom często brak podejścia w stylu: „OK., najwyżej mi się nie uda. I co z tego? Przynajmniej się czegoś nauczę”. Każda porażka to najlepsza lekcja, jaką można dostać, i z każdej wychodzi się silniejszym człowiekiem. Musimy dziewczynkom zaszczepić wiarę, że tak jest. O tym, kiedy kobieta osiąga sukces w biznesie, gdzie tkwi jej siła i jak może pokonać bariery, mówi Magdalena Dziewguć, Head of Google Cloud na Polskę, Czechy i Słowację. Małgorzata MierżyńskaCzy rzeczywiście tak…

Zobacz także

Group 426 Group 430 strefa psyche logo 05 logo white kopia logo white kopia