Przyspieszona przez pandemię koronawirusa rewolucja technologiczna wprowadziła wiele zmian w dotychczasowym sposobie pracy wielu z nas. Do liderek i liderów nowego świata będzie należało przemyślenie strategii wprowadzania nowych technologii do DNA organizacji. Wraz z Jowitą Michalską, CEO Digital University, rozmawiamy o budowaniu kompetencji – nie tylko cyfrowych, lecz także społecznych i interpersonalnych. Pytamy, czym różnią się liderzy wykorzystujący technologię od staroegipskich kapłanów, a także poznajemy strategie oswajania cyfrowej rzeczywistości – zarówno jako liderki i liderzy, ale też po prostu jako „gatunek zdolny do pracy zespołowej i wytworzenia zaawansowanych technologii”, jak to opisał prof. Yuval Noah Harari. Rozmowę prowadzi dr Magdalena Łużniak-Piecha, wykładowczyni na kierunku Zarządzanie na Uniwersytecie SWPS.
Podcast z cyklu „Rozmowy z Liderami” dostępny jest m.in. na kanale YouTube Strefy Zarządzania.
Podcastu można też posłuchać na Spotify:
- https://podcasts.apple.com/pl/podcast/jak-budowa%C4%87-kompetencje-liderskie-w-postpandemicznej/id1460686479?i=1000530214616
- https://soundcloud.com/user-509252963/michalska-sz-rzl-podcast-2021
- https://lectonapp.com/pl/audiobook/9200a20c-d22f-4573-9d6a-e0c6c7e773e3?_lst
- https://www.empik.com/141-jak-budowac-kompetencje-liderskie-w-postpandemicznej-rzeczywistosci-jowita-michalska-dr-magda-opracowanie-zbiorowe,p1277146015,ebooki-i-mp3-p
Wszystkie materiały z tego cyklu znajdziesz w naszej playliście na Spotify:
Interesujesz się zarządzaniem? Dołącz do nas w grupie Strefy Zarządzania Uniwersytetu SWPS na Facebooku.
Cykl „Rozmowy z Liderami”
Jakim należy być liderem, aby osiągnąć sukces w dzisiejszym świecie? Jak przekonać ludzi do swojej wizji i celu? Co robić, aby zmotywować swój zespół? Jak poprzez odpowiednie przywództwo zbudować przewagę konkurencyjną firmy? Czy bycia liderem można się nauczyć? Jak rozwijać swoje kompetencje przywódcze? Na te pytania szukamy odpowiedzi w cyklu podcastów Strefy Zarządzania Uniwersytetu SWPS „Rozmowy z Liderami”. Spotykamy się z przedsiębiorcami, menedżerami, ekonomistami, liderami zmian społecznych oraz innymi praktykami zarządzania i rozmawiamy o tym, czym jest skuteczne zarządzanie, czy da się go nauczyć i co tak naprawdę znaczy być dobrym liderem.
Jowita Michalska
Jej misją jest uzbrojenie Polaków w niezbędne kompetencje cyfrowe. Powołała do życia fundację Digital University, która współpracując z czołowymi amerykańskimi uczelniami, takimi jak MIT, Harvard Business School czy Stanford, zajmuje się edukacją w obszarze nowych technologii. Jowita organizuje m.in. certyfikowane programy edukacyjne, np. Digital Transformation Expert, które pozwalają pracownikom uzupełnić kompetencje przyszłości, czy konferencje, np. Masters and Robots oraz HRevolution. Angażuje się charytatywnie, wspierając osoby w trudnej sytuacji życiowej. Jest też polskim ambasadorem Singularity University, najważniejszego edukacyjnego think-tanku z Doliny Krzemowej. Ma ponad 20-letnie doświadczenie biznesowe, które zdobywała, pracując na kluczowych stanowiskach w dużych korporacjach, m.in. Polkomtelu, PGE czy Deloitte.
dr Magdalena Łużniak-Piecha
Doktor psychologii. Pracuje jako coach, szkoleniowiec i wykładowca akademicki. Specjalizuje się w społecznej psychologii organizacji. Buduje i wdraża systemy wspierające efektywność podejmowania decyzji menedżerskich. Prowadzi szkolenia z zakresu Zarządzania Potencjałem Osobistym, Coachingu, Negocjacji i Zarządzania Zespołami Międzykulturowymi. Pisze podręczniki e-learningowe, regularnie komentuje najnowsze fenomeny i zjawiska społeczne w programach publicystycznych TVN i TVNBiS. Ekspert w europejskim programie badawczym Emopowerment through Liquid Integration of Migrant Youth in Vulnerable Conditions (MIMY). Pracuje badawczo i wdrożeniowo, buduje politykę unijną związaną z wykorzystywaniem potencjału intelektualnego młodych migrantów w Unii Europejskiej.
Partner cyklu „Rozmowy z Liderami”
MamStartup.pl to jedyny w Polsce serwis w całości poświęcony tematyce startupów oraz innowacyjnych przedsiębiorstw z branży nowych technologii.