W ciągu ostatnich miesięcy świat marketingu zmienia się szybciej niż kiedykolwiek wcześniej. Technologie, które jeszcze niedawno wywoływały efekt „WOW”, dziś stają się codziennością. Tempo adaptacji wyznacza nie tylko przewagę konkurencyjną, ale też... sens komunikacji.
Firmy, liderzy i konsumenci stają dziś przed pytaniami:
- Jak tworzyć wartość w erze przyspieszającej cyfryzacji?
- Czy zaufanie może być równie mierzalne jak zasięg?
- Czy technologia naprawdę demokratyzuje dostęp do narzędzi, czy tylko pozornie wyrównuje szanse?
- Jaką rolę powinien dziś pełnić marketing: zachwycać, edukować, czy po prostu działać?
O tym wszystkim – a także o liderstwie, danych, kompetencjach i tym, jak odnaleźć się w świecie, który nie czeka – rozmawiają: Magdalena Kotlarczyk, Country Director, Google Poland, oraz prof. Robert Kozielski, CEO questus.
Spotkanie zostało zorganizowane we współpracy z firmą questus i towarzyszy premierze nowego kierunku studiów podyplomowych: Diploma in Professional & Digital Marketing na Uniwersytecie SWPS.
Podcastu możesz posłuchać również w serwisie streamingowym Apple Podcasts.
Prowadzący
prof. Robert Kozielski
Ekspert marketingu, strateg biznesu, wykładowca Uniwersytetu Łódzkiego, stypendysta Fundacji Fulbrighta, członek Komitetu Nauk Organizacji i Zarządzania PAN. Posiada tytuł Chartered Marketer nadawany przez The Chartered Institute of Marketing w Londynie. Prowadził zajęcia m.in. w USA, Wielkiej Brytanii, Szwecji i na Sri Lance, współpracując z uczelniami takimi jak University of Maryland czy Lund University. Założyciel pierwszego w Polsce ośrodka szkoleniowo-egzaminacyjnego CIM oraz twórca questusa – jedynego w kraju akredytowanego Centrum Instytutu Londyńskiego. Wspierał firmy takie jak Unilever, Microsoft, Danone, mBank czy Polpharma. Autor ponad 100 publikacji, w tym pierwszej na świecie książki o wskaźnikach marketingowych. Łączy wiedzę akademicką z praktyką i angażuje się społecznie (Rotary Polska, Fundacja Łódź).
Gościni
Magdalena Kotlarczyk
Zawodową przygodę ze światem cyfrowej transformacji i technologicznych innowacji rozpoczęła w 2011 roku, dołączając do zespołu Google Polska w Warszawie. W lipcu 2021 została szefową polskiego oddziału Google. Wcześniej przez blisko 13 lat w lokalnych i regionalnych rolach w Procter & Gamble z Warszawy, Londynu czy Genewy odpowiadała za brand management i planowanie komunikacji marketingowej szeregu kategorii FMCG. Jest absolwentką marketingu i zarządzania na Uniwersytecie Łódzkim oraz podyplomowych studiów z zakresu psychologii zachowań konsumenckich na Uniwersytecie Warszawskim. Ukończyła także Executive Program na Singularity University. W latach 2021-2025 zasiadała w zarządzie polskiego oddziału International Advertising Association (IAA Polska). W marcu 2024 dołączyła do Rady Doradczej ABSL.