Epidemia koronawirusa sprawiła, że praca zdalna stała się rzeczywistością każdego pracownika, menedżera, szefa firmy. Nowy system pracy oparty na łączności elektronicznej, a nie bezpośrednim kontakcie w biurze, nie jest łatwy i budzi wiele obaw pracodawców. Co jest potrzebne, by skutecznie pracować zdalnie? Jakie błędy najczęściej popełniamy, przechodząc na home office – z perspektywy pracownika i menedżera? Dlaczego w wielu zespołach nie pracuje się zdalnie, choć technicznie i organizacyjnie byłaby taka możliwość? Jak przekonać do pracy zdalnej siebie i innych? W rozmowie z Janem Gargulem z Uniwersytetu SWPS opowie o tym ekspert w swojej dziedzinie, Iwo Szapar – współzałożyciel wiodącej platformy do zarządzania rozproszonego Remote-how.
Spotkanie jest realizowane na żywo – każdy może zadawać pytania!
Udział jest bezpłatny, obowiązują zapisy.
Podczas webinaru odpowiemy na pytania:
- Jakie błędy najczęściej popełniamy, przechodząc na tryb zdalny – z perspektywy pracownika i menedżera?
- Co jest potrzebne, by skutecznie pracować zdalnie?
- Dlaczego w wielu zespołach nie pracuje się zdalnie, choć technicznie i organizacyjnie byłaby taka możliwość?
- Jakie są najczęstsze obawy menedżerów i pracodawców związane z pracą zdalną? Z czego one wynikają?
- Czy praca zdalna daje gorsze efekty niż praca w biurze? Jak mierzyć wyniki w takim modelu?
- Jak przekonać siebie – i innych – do pracy zdalnej?
Odpowiemy również na pytania uczestników spotkania.
Gość
Iwo Szapar
Jest popularyzatorem pracy zdalnej i współzałożycielem Remote-how, wiodącej na świecie platformy do zarządzania rozproszonego dla społeczności ze 128 krajów. Remote-how pomaga firmom we wdrożeniu zdalnego sposobu pracy poprzez swoje programy edukacyjne dla menedżerów i specjalistów HR, które zostały zbudowane wspólnie z wiodącymi w branży ekspertami z takich największych firm pracujących zdalnie, jak: InVision, Buffer lub Doist. Jako osoba o nieugiętej sile sprawczej jest samozwańczym pracoholikiem, jakiego potrzebuje każdy zespół. Zamiłowanie do podróży i chęć jak największej produktywności, w dowolnym miejscu i czasie, sprawiły, że w skutecznym wdrażaniu zdalnych pracowników z pasją pomaga firmom na całym świecie. W wolnych chwilach jest miłośnikiem piłki nożnej i psów.
Prowadzący
Jan Gargul
Student II roku Zarządzania Uniwersytetu SWPS. Jego aktywności można śledzić na Socialshub.net/jangargul oraz na jego profilu na Facebooku. Pełni rolę prowadzącego podczas webinarów Strefy Zarządzania Uniwersytetu SWPS. Jest Technology Business Consultantem w międzynarodowej korporacji oraz prowadzi szereg własnych inicjatyw. Uwielbia angażować się w ambitne projekty i jest żywo zainteresowany psychologią samorozwoju.
Termin i miejsce
1 kwietnia 2020 r.
godz. 17.00, online
Kontakt
Anna Łagowska
e-mail: [email protected]