Budowanie wizerunku firmy to ważny element strategii organizacji. Atrakcyjny pracodawca przyciąga dobrych pracowników, a to pozwala na realizowanie celów biznesowych. Od czego zacząć employer branding i dlaczego warto to robić? Jak budować markę pracodawcy wewnątrz organizacji? Jak pracownicy mogą przyczynić się do budowania dobrego wizerunku firmy i dlaczego warto włączać ich w ten proces? Jaka jest rola działu HR w budowaniu marki pracodawcy i czy EB to jeszcze HR czy może już całkiem nowy dział?
Na te pytania w rozmowie z Justyną Sarnowską, socjolożką, kierowniczką Katedry Studiów Społecznych Uniwersytetu SWPS, odpowie Paweł Zdziech, menedżer rekrutacji i komunikacji w firmie 7N.
Interesujesz się zarządzaniem? Dołącz do nas w grupie Strefy Zarządzania Uniwersytetu SWPS na Facebooku.
Cykl „HR bez tajemnic”
Ludzie to podstawa każdej organizacji, a dobry pracownik to prawdziwy skarb. Zarządzanie ludźmi stawia wiele wyzwań – zarówno przed menedżerami, sprawującymi pieczę nad swoimi zespołami, jak i przed działami HR oraz rekruterami, którzy odpowiadają za pozyskiwanie talentów do firm. W cyklu „HR bez tajemnic” Strefy Zarządzania Uniwersytetu SWPS rozmawiamy o dobrych praktykach w szeroko pojętych działaniach HR, które pomogą dobrać odpowiednie strategie w zarządzaniu zasobami ludzkimi.
Doświadczenie naszych gości, wieloletnich ekspertów branży HR, pozwoli na poszerzenie oraz usystematyzowanie dotychczasowej wiedzy w tej dziedzinie i obejmuje takie tematy, jak: rekrutacja, zarządzanie zespołami, motywacja pracowników, employer branding i wiele innych.
Gość
dr Paweł Zdziech
Socjolog, menedżer rekrutacji i komunikacji w firmie 7N. Zawodowo od 16 lat związany z rekrutacją, od 10 lat – z employer brandingiem. Specjalizuje się w rekrutacji i strategiach budowy wizerunku pracodawcy w sektorze IT. Autor bloga Rekrutacyjny.com.
Prowadząca
dr Justyna Sarnowska
Socjolożka, adiunkt w Instytucie Nauk Społecznych Uniwersytetu SWPS, koordynatorka Ośrodka Młodzi w Centrum LAB. Interesuje się szeroko pojętym procesem wchodzenia w dorosłość, inicjacją zawodową, łączeniem edukacji z pracą, losami zawodowymi absolwentów szkół wyższych. Bada, jaką rolę w tych wszystkich procesach odgrywają migracje wewnętrzne i międzynarodowe. W 2018 r. obroniła rozprawę doktorską „Socjalizacyjna rola migracji międzynarodowych w procesie wchodzenia na rynek pracy”, za którą otrzymała wyróżnienie w konkursie im. Joanny Matejko organizowanym przez Komitet Badań nad Migracjami PAN i Fundację Ośrodek Badań nad Migracjami. Aktywna we współpracy zarówno z polskimi, jak i zagranicznymi badaczami studiów nad młodymi i studiów migracyjnych. Brała udział w szkoleniach, stażach i pobytach w takich ośrodkach, jak: Princeton University, University of Vienna, Erasmus University Rotterdam, University of Essex, University College London. W 2014 r. została wyróżniona Nagrodą im. Floriana Znanieckiego, przyznawaną przez Polskie Towarzystwo Socjologiczne za pracę magisterską „Strategie funkcjonowania na rynku pracy absolwentów nauk społecznych”.
Termin i miejsce
2 czerwca 2021 r. (środa)
godz. 18.00–19.00, online
Kontakt
Małgorzata Kowalińska
e-mail: [email protected]