Konkurs Young Bloods został zorganizowany przez agencje reklamowe z TBWA GROUP POLAND: TBWA, TEQUILA oraz TBWA PR. Skierowany był do studentów interesujących się reklamą i przemysłem kreatywnym. Każdy z uczestników miał do wyboru case do rozwiązania. Mógł także wskazać dział, w którym chciałby odbyć płatny staż. Uczestnicy wybierali spośród działów strategii, client service, digital, kreacji oraz public relations.

– Udział w konkursie był dla mnie sprawdzianem w konkurowaniu z najlepszymi dla najlepszych. Możliwość stażu w tak prestiżowej agencji reklamowej jaką jest TBWA,stanowi nie tylko przygodę, ale także ogromne wyzwanie – mówi laureatka tegorocznej edycji konkursu, studentka SWPS, Magdalena Masnyk. – My, studenci grafiki, lubimy wyzwania i nieszablonowe problemy projektowe. Dobrze nas do tego przygotowali m.in. wykładowcy, tacy jak Krzysztof Moszczyński czy Mariusz Wszołek. Za radą pana Krzysztofa, mam zamiar pielęgnować w sobie głód projektowania i dać z siebie wszystko. Cytując klasyka: „wszystko gro!” – dodaje Magdalena Masnyk.

Laureaci odbędą płatne staże w wybranych przez siebie działach w agencjach TBWA, TEQUILA lub TBWA PR, co da im możliwość zdobycia cennego zawodowego doświadczenia, a także poznania pracy w agencji reklamowej. Wszystkim nagrodzonym serdecznie gratulujemy i życzymy dalszych sukcesów.

– Praca naszej studentki pokazuje przede wszystkim interdyscyplinarność jej kompetencji, a tym samym kierunku grafiki, w ramach którego stawiamy z jednej strony na kształcenie kreatywnego podejścia do pracy projektowej, a z drugiej ważne miejsce mają kompetencje analityczne i strategiczne. Projektowanie polega na sprawnym łamaniu schematow w ramach dlugofalowej strategii i komunikacji. Sukces naszej studentki jest tym większy, że projekt był skierowany do studentów ostatnich lat studiow. Pani Magdalena jest na początku, a już dają taki gaz. Czeka ją teraz jeszcze więcej pracy, niż dotychczas, bo w tym fachu momentów na oddech jest bardzo mało – mówi Mariusz Wszołek z Instytutu Grafiki w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej we Wrocławiu.

W Instytucie Grafiki kształci się przede wszystkim projektantów komunikacji wizualnej. Wyposażając studentów w kompetencje społeczne, próbujemy wypracować wśród nich postawę kreatywną, dzięki której samodzielnie mogą odpowiadać na potrzeby rynku. Technologie są zmienne. Dzisiejszy świat jest niczym w porównaniu z tym, co czeka nas w niedalekiej przyszłości (w pozytywnym, ale również negatywnym znaczeniu).

 

Artykuły

Wydarzenia

Zobacz także

Group 426 Group 430 strefa zarzadznia logo 05 logo white kopia logo white kopia