Konkurs Young Bloods został zorganizowany przez agencje reklamowe z TBWA GROUP POLAND: TBWA, TEQUILA oraz TBWA PR. Skierowany był do studentów interesujących się reklamą i przemysłem kreatywnym. Każdy z uczestników miał do wyboru case do rozwiązania. Mógł także wskazać dział, w którym chciałby odbyć płatny staż. Uczestnicy wybierali spośród działów strategii, client service, digital, kreacji oraz public relations.

– Udział w konkursie był dla mnie sprawdzianem w konkurowaniu z najlepszymi dla najlepszych. Możliwość stażu w tak prestiżowej agencji reklamowej jaką jest TBWA,stanowi nie tylko przygodę, ale także ogromne wyzwanie – mówi laureatka tegorocznej edycji konkursu, studentka SWPS, Magdalena Masnyk. – My, studenci grafiki, lubimy wyzwania i nieszablonowe problemy projektowe. Dobrze nas do tego przygotowali m.in. wykładowcy, tacy jak Krzysztof Moszczyński czy Mariusz Wszołek. Za radą pana Krzysztofa, mam zamiar pielęgnować w sobie głód projektowania i dać z siebie wszystko. Cytując klasyka: „wszystko gro!” – dodaje Magdalena Masnyk.

Laureaci odbędą płatne staże w wybranych przez siebie działach w agencjach TBWA, TEQUILA lub TBWA PR, co da im możliwość zdobycia cennego zawodowego doświadczenia, a także poznania pracy w agencji reklamowej. Wszystkim nagrodzonym serdecznie gratulujemy i życzymy dalszych sukcesów.

– Praca naszej studentki pokazuje przede wszystkim interdyscyplinarność jej kompetencji, a tym samym kierunku grafiki, w ramach którego stawiamy z jednej strony na kształcenie kreatywnego podejścia do pracy projektowej, a z drugiej ważne miejsce mają kompetencje analityczne i strategiczne. Projektowanie polega na sprawnym łamaniu schematow w ramach dlugofalowej strategii i komunikacji. Sukces naszej studentki jest tym większy, że projekt był skierowany do studentów ostatnich lat studiow. Pani Magdalena jest na początku, a już dają taki gaz. Czeka ją teraz jeszcze więcej pracy, niż dotychczas, bo w tym fachu momentów na oddech jest bardzo mało – mówi Mariusz Wszołek z Instytutu Grafiki w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej we Wrocławiu.

W Instytucie Grafiki kształci się przede wszystkim projektantów komunikacji wizualnej. Wyposażając studentów w kompetencje społeczne, próbujemy wypracować wśród nich postawę kreatywną, dzięki której samodzielnie mogą odpowiadać na potrzeby rynku. Technologie są zmienne. Dzisiejszy świat jest niczym w porównaniu z tym, co czeka nas w niedalekiej przyszłości (w pozytywnym, ale również negatywnym znaczeniu).

 

Artykuły

Wydarzenia

Nothing to show. You must configure the data source of the widget.

Zobacz także

Group 426 Group 430 strefa zarzadznia logo 05 logo white kopia logo white kopia