Anna Gabory, studentka V roku psychologii we wrocławskim wydziale SWPS, znalazła się w ścisłej czołówce konkursu Zbadaj.to. Jako jedna z 5 osób wygrała staż w jednej z agencji badawczych, Domu Badawczym Maison.

Anna Gabory– Udział w konkursie to możliwość zobaczenia jak funkcjonuje świat badań marketingowych od „kuchni". To szansa na spotkanie się ze znakomitościami branży, o których zwykle czyta się tylko w podręcznikach i zadania im wielu, nurtujących pytań – opowiada Anna Gabory i dodaje – To także doskonała okazja, by samemu wcielić się w rolę badacza, tak jak to było podczas tegorocznych warsztatów w Kazimierzu.

Konkurs przebiegał trzyetapowo. Do drugiego etapu przeszło 61 uczestników. Ich zadaniem było opracowanie wybranego przypadku spośród udostępnionej przez organizatorów listy case studies. Musieli np. doradzić potentatowi na rynku serków, w jaki sposób wybrać najlepsze opakowanie dla oferowanych przez niego produktów lub skonstruować badanie, jakie wyłoni najlepszą reklamę firmy odzieżowej z Wielkiej Brytanii, która będzie w stanie zdobyć polski rynek. Do trzeciego etapu przeszło już tylko 21 finalistów, którzy wzięli udział w kilkudniowych warsztatach badawczych w Kazimierzu Dolnym. Podczas warsztatów została wyłoniona ścisła, finałowa czołówka laureatów.

 

– Fakt, że studentka wrocławskiego wydziału SWPS zaszła w tym prestiżowym konkursie tak daleko stawia wysokie świadectwo jej wiedzy i umiejętności jej praktycznego zastosowania. Po części jest także dowodem na to, że hasło „z teorią w praktykę”, które jest mottem SWPS, ma głęboki sens i jest zgodne z rzeczywistością – twierdzi dr Tomasz Grzyb, prodziekan ds. studenckich we wrocławskim wydziale SWPS.

Anna Gabory jest studentką V roku psychologii (specjalizacja marketing i zarządzanie) we wrocławskim wydziale SWPS. Stara się rozdzielić swój czas między zajęcia na uczelni, pisanie pracy magisterskiej w Katedrze Psychologii Historycznej i Politycznej oraz praktykami w jednej z wrocławskich agencji badawczych CeBRiS.

Konkurs Zbadaj.to był przeznaczony dla studentów wiążących swoją karierę z badaniami rynku. Został zorganizowany przez Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii oraz Organizację Firm Badania Opinii i Rynku.

Więcej informacji o konkursie: www.zbadaj.to.

Artykuły

Wydarzenia

Zobacz także

Group 426 Group 430 strefa zarzadznia logo 05 logo white kopia logo white kopia