Nie
Tak
BIO michal lutostanski

dr

Michał Lutostański

Absolwent Interdyscyplinarnych Studiów Doktoranckich

Dla mediów

Profil naukowy

Socjolog. Zajmuje się badaniem młodzieży, subkultur oraz muzyki. Interesuje się różnicami międzypokoleniowymi oraz zróżnicowaniem wewnątrzpokoleniowym. Analizuje zachowania młodzieży na koncertach oraz wpływ muzyki na ich styl życia.

Prowadzi badania konsumenckie. Pełni funkcję Strategy Business Director w firmie badawczej Kantar Polska. Wcześniej jako Client/Account Director związany z firmami MillwardBrown, 4P Research Mix, TNS Polska. Wiceprezes Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii.

Autor i współautor publikacji naukowych, w tym książki pt. „Brzydkie słowa, brudny dźwięk. Muzyka jako przekaz kształtujący styl życia subkultur młodzieżowych” (2015).

Dla mediów

Obszary tematyczne

  • Subkultury młodzieżowe
  • Badania konsumenckie
  • Konsumpcja kultury
  • Różnice międzypokoleniowe

Informacje prasowe

    

    Powiązane materiały na stronie uczelni

    Materiały Wideo

    Czy istnieje jeszcze muzyka alternatywna?

    .

    Muzyka subkulturowa w Polsce

    .

    Artykuły

    Wydarzenia

    Nothing to show. You must configure the data source of the widget.

    Zobacz także

    Group 426 Group 430 strefa zarzadznia logo 05 logo white kopia logo white kopia