
dr
Michał Lutostański
Absolwent Interdyscyplinarnych Studiów Doktoranckich
Dla mediów
Profil naukowy
Socjolog. Zajmuje się badaniem młodzieży, subkultur oraz muzyki. Interesuje się różnicami międzypokoleniowymi oraz zróżnicowaniem wewnątrzpokoleniowym. Analizuje zachowania młodzieży na koncertach oraz wpływ muzyki na ich styl życia.
Prowadzi badania konsumenckie. Pełni funkcję Strategy Business Director w firmie badawczej Kantar Polska. Wcześniej jako Client/Account Director związany z firmami MillwardBrown, 4P Research Mix, TNS Polska. Wiceprezes Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii.
Autor i współautor publikacji naukowych, w tym książki pt. „Brzydkie słowa, brudny dźwięk. Muzyka jako przekaz kształtujący styl życia subkultur młodzieżowych” (2015).
Dla mediów
Obszary tematyczne
- Subkultury młodzieżowe
- Badania konsumenckie
- Konsumpcja kultury
- Różnice międzypokoleniowe
Informacje prasowe
Powiązane materiały na stronie uczelni
- Baza projektów naukowych
- Blog popularnonaukowy