Tak
Tak
dr hab., prof. Uniwersytetu SWPS
Alicja Grochowska
BIO grochowska alicja

dr hab., prof. Uniwersytetu SWPS

Alicja Grochowska

Wydział Psychologii w Warszawie
profesor uczelni w Katedrze Psychologii Ekonomicznej i Biznesu

Dla mediów

Profil naukowy

Psycholog. Zajmuje się psychologicznymi mechanizmami działania reklamy. Bada struktury reklamy i powiązania pomiędzy jej elementami, mechanizmami zniekształceń pamięciowych a emocjami w reklamie oraz ich znaczeniem w tworzeniu skutecznych przekazów.

Autorka publikacji na temat psychologicznych mechanizmów reklamy i konstruowania skutecznych przekazów marketingowych oraz reklamowych, w tym książki „Procesy kategoryzacji i zniekształcenia pamięciowe w reklamie” (2009). Redaktorka i współautorka wielu artykułów naukowych i popularnonaukowych w takich czasopismach, jak: „Advances in Consumer Research”, „Przegląd Psychologiczny” oraz „Marketing i Rynek”. Należy do Association for Consumer Research i American Academy of Advertising.

Na Uniwersytecie SWPS prowadzi zajęcia z zakresu procesów poznawczych, motywacji i emocji w marketingu oraz wpływu społecznego w zachowaniach konsumenckich.

Dla mediów

Obszary tematyczne

  • Psychologia reklamy i marketingu
  • Zachowania konsumenckie

Informacje prasowe

    

    Powiązane materiały na stronie uczelni

    Materiały Wideo

    Marka i miasto Warszawa, badania, nauka, rozwój

    .
     

    Materiały Audio

    Kim jest świadomy konsument?

    Pobierz plik MP3 (2,24 MB)

    Jak wpływa na nas robienie zakupów?

    Pobierz plik MP3 (4,43 MB)

    Sztuczki marketingowe w sklepach

    Pobierz plik MP3 (2,62 MB)

    Wczesne kampanie świąteczne w sklepach

    Pobierz plik MP3 (3,95 KB)

    Artykuły

    Wydarzenia

    Nothing to show. You must configure the data source of the widget.

    Zobacz także

    Group 426 Group 430 strefa zarzadznia logo 05 logo white kopia logo white kopia