Marka

  • „Just Do It” nie tylko dla sportowców, czyli komunikacja Nike na przestrzeni lat

    Nike można uznać nie tylko za ikonę nowoczesnego sportu, ale także brandingu i komunikacji medialnej. Ten jeden z największych na świecie producentów obuwia, odzieży i akcesoriów sportowych zrewolucjonizował myślenie o marce sportowej i zachęcaniu do aktywności fizycznej.

  • Emocje i empatia w projektowaniu UX

    Empatia pozwala spojrzeć na świat z perspektywy drugiego człowieka. To może być jednak trudne dla projektanta.

  • Nowy system identyfikacji wizualnej Uniwersytetu SWPS

    Czy wiecie, że właśnie w tym roku Uniwersytet SWPS obchodzi swoje 25-lecie? Jak rozpoczęła się historia jedynego jak dotąd Uniwersytetu prywatnego w Polsce? Wszystko zaczęło się w 1996 roku, gdy grupa naukowców Polskiej Akademii Nauk podjęła śmiałą decyzję o utworzeniu uczelni, która będzie kształciła na najwyższym poziomie. Niezgoda na ówczesny poziom edukacji wyższej w Polsce i spójna wizja modelu nauczania doprowadziły wspomnianych dydaktyków do stworzenia Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej – czyli dzisiejszego Uniwersytetu SWPS.

  • Rola wartości w strategii komunikacji

    W natłoku bombardujących nas zewsząd informacji coraz trudniej jest pokazać taki wizerunek firmy, który pozostanie w świadomości odbiorców na dłużej. Setki tysięcy komunikatów każdego dnia rozpraszają uwagę, przez co przekaz aspirującej organizacji musi być spójny, wyrazisty, adekwatny.

Zobacz także

Group 426 strefa zarzadznia logo 05 logo strefapsyche logo white kopia