Service design

  • 5 książek o Service Design

    Aby zrozumieć, czym jest projektowanie usług, na czym polega, jakich kompetencji, wiedzy i postaw wymaga od projektanta, a także dlaczego jest tak ważne we współczesnym świecie, warto sięgnąć po literaturę. I choć nic nie pozwoli lepiej poznać Service Designu od pójścia za dewizą doing, not talking, podstawa teoretyczna z pewnością pomoże uporządkować wiedzę, poznać narzędzia i doświadczenia innych projektantów oraz otworzyć się na nowe perspektywy – pisze Joanna Burska-Kopczyk z Grafiki Uniwersytetu SWPS.

  • Czym service design różni się od user experience?

    Nie jest łatwo odnaleźć się w gąszczu definicji. Ale spróbujmy.

  • Droga UX-owego freelancera – Wojtek Kutyła

    A gdyby tak rzucić wszystko i… zostać freelancerem? Pożegnać się z etatem i zacząć pracować na swój rachunek? Nie mieć szefa nad głową i obowiązku prowadzenia nudnych biurowych small talków? Wielu o tym marzy, ale niewielu od myślenia przechodzi do działania. W tej drugiej grupie jest Wojtek Kutyła, który po 18 latach pracy na etacie został wolnym strzelcem – teraz pracuje jako niezależny konsultant i trener UX oraz service design.

  • Grafika projektowa i sztuka plakatu w Polsce – prof. Jacek Joostberens i Natalia Bienias (Zebza)

    Dlaczego grafika użytkowa nie powinna być definiowana tylko przez pryzmat użytkowości? Jak współcześnie można zdefiniować przestrzeń takiej grafiki? Kim jest artysta-rzemieślnik? Zapraszamy na spotkanie z prof. Jackiem Joostberensem z Katedry Grafiki Uniwersytetu SWPS, który opowiada o sztukach pięknych, użytkowych oraz sztuce plakatu.

  • Jak zoptymalizować biznes. Analityka w e-commerce

    Kapryśni i wybredni. Szybko zboczą ze ścieżki zakupowej, gdy będzie zbyt kręta.

  • Przychodzi projektant do firmy… i co dalej? O współ­pracy designu z biznesem

    Co może wyniknąć ze spotkania designu z biznesem? Wiele dobrego dla obydwu stron, środowiska społecznego i naturalnego, o ile te dwa plemiona mówiące różnymi językami będą w stanie się porozumieć. Jak firmy mogą skorzystać ze współpracy z projektantem? Dlaczego biznes nie lubi słowa design i czym jest „pułapka dostarczenia” – wyjaśnia w rozmowie Henryk Stawicki, projektant i strateg, wykładowca w School of Form Uniwersytetu SWPS.

  • Service design: o strategicznym podejściu do projektowania usług – Joanna Burska-Kopczyk i Natalia Bienias (Zebza)

    Czy projektowanie usług to niewidzialny desing? Jak łączy się ono z komunikacją wizualną/grafiką? Czy edukację powinniśmy traktować jako usługę i świadomie podchodzić do jej tworzenia? Jakie usługi powstają dziś w związku z pandemią koronawirusa? O strategicznym podejściu do projektowania rozmawiają Joanna Burska-Kopczyk z Katedry Grafiki Uniwersytetu SWPS we Wrocławiu oraz Natalia Bienias (Zebza). https://podcasts.

Zobacz także

Group 426 strefa zarzadznia logo 05 logo strefapsyche logo white kopia logo white kopia