Rozkłada problemy na czynniki pierwsze. Myśli twórczo i agresywnie. Stawia hipotezy i natychmiast je weryfikuje. Przetwarza dane, wyciąga wnioski. Proponuje odważne rekomendacje dla firm. Czyj to opis? Idealnego analityka biznesowego, czyli osoby wykonującej jeden z najbardziej poszukiwanych na rynku zawodów. Przymiotnik „idealny” wymaga wielu lat ciężkiej pracy, dlatego najlepiej już na początku kariery inspirować się mistrzami w swoim fachu. Niewątpliwie są nimi analitycy CIA, którzy sztukę analizy opanowali do perfekcji. Czego analityk biznesowy może nauczyć się od analityka CIA? – o tym opowie dr Adam Kowalik, wykładowca na specjalności Analityka biznesowa na Uniwersytecie SWPS. Limit miejsc na spotkanie został wyczerpany!

29 czerwca
18.00–19.00
Warszawa
Zapisy zakończone

Czego analityk biznesowy może nauczyć się od analityka CIA?

W przyszłości jednym z najbardziej poszukiwanych zawodów będzie analityk biznesowy. Jednak nie każdy analityk to dobry analityk. Tego dobrego od złego dzieli przepaść.

Co zatem może zrobić analityk biznesowy, który chce lepiej wykonywać swój zawód? Poznać więcej metod, narzędzi, technik? A może powinien wziąć przykład z organizacji, które mimo że funkcjonują w innej branży, sztukę analizy opanowały do perfekcji? – na przykład CIA?

Podczas spotkania zastanowimy się, czy 15 zasad analityków CIA może przydać się w pracy analityka biznesowego. Wykład będzie świetną okazją, by krytycznie przyjrzeć się własnemu warsztatowi analityka, a może nawet zweryfikować niektóre z jego założeń.

Ekspert

258 Adam Kowalik

dr Adam Kowalik

Doradca, trener, menedżer, analityk. Specjalizuje się w strategii konkurowania firm, wywiadzie konkurencyjnym i rynkowym, symulacjach strategicznych (strategy wargame), zarządzaniu wiedzą. Pracował dla kadry zarządzającej kilkudziesięciu największych polskich firm z różnych branż. Realizował także zlecenia dla jednostek administracji publicznej. Prowadzi zajęcia na studiach MBA. Stosuje metody tzw. „active learning” oraz prowokuje uczestników zajęć do krytycznego myślenia. Tworzy programy rozwojowe dla menedżerów (executive education). Prowadzi firmę OUTSMART, która dostarcza klientom niezależne analizy i wartościową wiedzę rynkową do kluczowych decyzji.

Termin i miejsce

29 czerwca 2018 r., godz.18.00-19.00 (piątek)
Uniwersytet SWPS w Warszawie
ul. Chodakowska 19/31, sala S303

Archiwum wydarzeń

Zobacz także

Group 426 Group 430 strefa psyche logo 05 logo white kopia logo white kopia