Do niedawna uważano, że zamierzone i samodzielne stworzenie treści, które błyskawicznie rozprzestrzenią się w sieci, jest zadaniem niemożliwym. Okazało się jednak, że virale są jak najbardziej odtwarzalne, z czego chętnie korzystają zarówno gwiazdy internetu, jak i współcześni marketerzy. O promocji projektów w sieci opowiedział Michał Bachowski z portalu F5. Uczestnicy wykładu dowiedzieli się jak wykorzystać składowe virali do promowania własnych projektów. Wykład obył się w ramach cyklu Strefa Desingnu organizowanego przez School of Form Uniwersytetu SWPS.
Prelegent
Michał
Bachowski
z wykształcenia ekonomista i design manager, z zamiłowania uzależniony od internetu obserwator wszelkich nowych tendencji w obszarach wzornictwa, technologii, mediów oraz marketingu. Swoją drogę zawodową zaczynał w Instytucie Wzornictwa Przemysłowego, gdzie pracował przy projektach doradczych dla takich firm jak Leroy Merlin, Profim czy Zelmer. W latach 2012-2018 w redakcji serwisu o trendach rynku i kultury F5, gdzie doszedł do stanowiska zastępcy redaktora naczelnego. W lipcu 2018 r. zadebiutował w roli kuratora wystawy “Empatia, teraz!”, która po raz pierwszy odbyła się w ramach Gdynia Design Days 2018, a obecnie jest pokazywana w Galerii Dizajn BWA Wrocław. We wrześniu 2018 dołączył do redakcji serwisu NOIZZ.pl jako creative content manager.