Co może łączyć projektowanie reklam z gotowaniem? Co wspólnego mają Wojciech Cejrowski, napoje energetyczne i czysta wódka? Zapraszamy do obejrzenia prelekcji Igora Dąbrowskiego, podczas której dowiemy się, jak wygląda praca w agencji i dlaczego najlepiej realizujemy się w projektach autorskich...
Wystąpienie odbyło się w ramach wydarzenia Main Event: Oblicza projektowania zorganizowanego przez Katedrę Grafiki i Strefę Designu Uniwersytetu SWPS.
Od projektowania reklam do własnego konceptu kulinarnego
Igor Dąbrowski opowiedział o swoich doświadczeniach zawodowych, o pracy w agencji i tworzeniu dużych projektów reklamowych, które nie dawały mu satysfakcji. Przedstawił swoje powody świadomej rezygnacji z promowania marek i produktów niepotrzebnych i szkodliwych dla odbiorców reklam. Opowiedział o potrzebie realizowania się w inny sposób i drodze do zbudowania własnego konceptu kulinarnego.
- https://podcasts.apple.com/pl/podcast/od-projektowania-reklam-do-w%C5%82asnego-konceptu-kulinarnego/id1460690724?i=1000443559473
- https://open.spotify.com/episode/3EcnyYuIcHsGm9XyCL2ZX4
- https://soundcloud.com/user-181745606/od-projektowania-reklam-do-wlasnego-konceptu-kulinarnego-igor-dabrowski
- https://lectonapp.com/pl/audiobook/96f6a0d4-7e2a-403d-9d63-4854e1e04542?_lst&catalog=e9425407-77fe-43bc-ab68-1aaeb3ec6033
Prelegent
Igor
Dąbrowski
absolwent grafiki na Uniwersytecie SWPS we Wrocławiu. Współpracował przy projektach reklam dla największych polskich i zagranicznych marek. Aktualnie prowadzi/rozwija autorski projekt kulinarny Kocharz.