Pandemia koronawirusa zmieniła nasze życie. Dla wielu z nas praca w domu nie jest niczym nowym, nie możemy się jednak spotykać z klientami czy bezpośrednio dyskutować o naszych projektach z ich odbiorcami.

Jak w takiej sytuacji rozwiązywać zawiłe problemy dotyczące pracy? Jaki będzie wpływ kryzysu związanego z koronawirusem na usługi i produkcję? Czy będziemy musieli zmienić sposób myślenia o społeczeństwie i o biznesie? Jaka jest rola projektowania i edukacji w wychodzeniu z kryzysu? Czy to projektanci zbudują nowe systemy ekonomiczne i będą współtwórcami nowych modeli biznesowych? Ilu rzeczy będziemy musieli się nauczyć, a ilu oduczyć? Na te wszystkie pytania odpowiada Zuzanna Skalska ze School of Form, analityczka trendów w designie, biznesie i innowacjach.

  • https://podcasts.apple.com/pl/podcast/koronawirus-projektowanie-kryzys-kryzys-projektowanie/id1460690724?i=1000471750936
  • https://open.spotify.com/episode/38CxEhHFnGSE7JizG2iUE4
  • https://soundcloud.com/user-181745606/skalska-sd-webinar-2020
  • https://lectonapp.com/pl/audiobook/e52a2a30-bbe5-4438-a910-dfc06b5ccdbd?_lst

 

Gość

258 Zuzanna SkalskaZuzanna
Skalska

jej kariera rozpoczęła się w 1998 r. w Philips Design, gdzie przez wiele lat pracowała w grupie odpowiedzialnej za Analizę Trendów w powstających tam wizjonerskich projektach przyszłości. Następnie przez blisko 15 lat pracowała jako konsultant w obszarze Design Management & Trends w wiodącym studiu projektowym w Holandii. W 2014 r. założyła firmę 360Inspiration, z którą pracuje z klientami z różnych branż. Jest wśród nich wiele światowych gigantów i rynkowych liderów. Zuzanna specjalizuje się w takich dziedzinach jak radykalne innowacje (Up-front innovation) i strategiczne myślenie o przyszłościach (Future(s) Thinking®). Ściśle współpracuje z prezesami firm i członkami zarządów, doradzając im w kwestii możliwych scenariuszy rozwoju strategicznego, także z działami badań i rozwoju oraz z zespołami kreatywnymi. Wykłada też na wielu prestiżowych uczelniach na świecie, mocno angażuje się w przedsięwzięcia promujące design i przemysły kreatywne oraz uczestniczy jako prelegent w wielu opiniotwórczych wydarzeniach poświęconych innowacjom i ekonomii.

Prowadząca

258 Agata BispingAgata
Bisping

pomysłodawca i producent konferencji Element Urban Talks. Producent wystaw i wydarzeń kulturalnych poświęconych designowi i architekturze. Współpracuje m.in. z Instytutem Adama Mickiewicza, Mamy Projekt, Fundacją Piękna Polska.

Artykuły

images/SD_Badania_w_projektowaniu_i_wdrazaniu_innowacji__o_czym_pamietac_webinar.jpg

Badania w projektowaniu i wdrażaniu innowacji – o czym pamiętać? (podcast)

Wiedza ukryta, milcząca, niejawna – to tylko niektóre określenia opisujące rodzaj „know-how” wykorzystywanego przez nas…
images/SD_Etyka_w_projektowaniu__gdzie_sie_konczy_odpowiedzialnosc_projektantow_webinar.jpg

Etyka w projektowaniu – gdzie się kończy odpowiedzialność projektantów? (podcast)

W czasach, gdy decyzje projektowe mają wpływ na wybory milionów odbiorców, rozmowa o etyce w procesie projektowym…
images/SD_Portfolio_projektanta_-_jak_zaciekawic_i_zdobyc_klienta_webinar.jpg

Portfolio projektanta - jak zaciekawić i zdobyć klienta (podcast)

Od portfolio projektanta zależy, czy uda mu się pozyskać nowego klienta, otrzymać ekscytujący nowy projekt,…
images/SD_Jak_AI_wplywa_na_projektowanie_graficzne_webinar.jpg

Jak AI wpływa na projektowanie graficzne? (podcast)

Uczenie maszynowe, dokładniej – powiązane z nim algorytmy, to tzw. serce sztucznej inteligencji. A właściwie jej mózg.…
images/SD_Design_fiction__po_co_projektantom_inwestycja_w_wyobraznie_webinar.jpg

Design fiction – po co projektantom inwestycja w wyobraźnię? (podcast)

Życie pokazuje nam, że próby precyzyjnego planowania przyszłości bywają skazane na porażkę. Mimo to, większość…
images/SD_Potrzeby_potencjalnego_klienta_-_odkrywanie_i_tworzenie_wartosci_webinar.jpg

Potrzeby potencjalnego klienta - odkrywanie i tworzenie wartości (podcast)

„Zrozum świat ludzi, którzy będą oglądali Twoją pracę. Im lepiej opanujesz ich język, tym lepiej…
images/SD_Grafika_plastyka_i_edukacja_medialna_dzieci_-_wspolczesne_wyzwania_webinar.jpg

Grafika, plastyka i edukacja medialna dzieci - współczesne wyzwania (podcast)

Pomaga budować relacje, wyrażać emocje i kreować marzenia. Uwrażliwia na świat. Aktywność plastyczna, bo o…
images/SD_Od_LEGO_do_innowacji_-_rola_zabawy_w_projektowaniu_webinar.jpg

Od LEGO do innowacji - rola zabawy w projektowaniu (podcast)

LEGO to więcej niż klocki, dla wielu ludzi na całym świecie to międzypokoleniowy kod oznaczający…
images/SD_Reklama_dzwignia_handlu_Projektowanie_komunikacji_a_sprzedaz_webinar.jpg

Reklama dźwignią handlu? Projektowanie komunikacji a sprzedaż (podcast)

  Od projektantów komunikacji często oczekuje się, że efekty ich pracy będą kołem zamachowym sprzedaży…
images/SD_Projektowanie_produktow_cyfrowych_w_erze_sztucznej_inteligencji_-_narzedzia_mozliwosci_i_wyzwania_webinar.jpg

Projektowanie produktów cyfrowych w erze sztucznej inteligencji - narzędzia, możliwości i wyzwania (podcast)

Projektuje doświadczenia, jest „rzecznikiem” odbiorcy w świecie produktów i usług, troszczy się o poziom satysfakcji klienta, funkcjonalność oferty,…

Zobacz także

Group 426 strefa zarzadznia logo 05 logo strefapsyche logo white kopia logo white kopia