Czym właściwie jest UX, czyli User Experience? Najkrócej mówiąc, to całość wrażeń, jakich doświadcza użytkownik podczas korzystania z produktu. Po co nam UX? Czy jest coś, do czego nie jest potrzebny? Co tworzy jego składowe? Jak wygląda proces projektowy UX? Na te pytania w rozmowie z Natalią Bienias (by Zebza) odpowiada Marcin Bober – Design Lead w Google.

  • https://podcasts.apple.com/pl/podcast/ux-design-czym-jest-o-procesie-i-etapach-projektowania/id1460690724?i=1000488117158&l=pl
  • https://open.spotify.com/episode/6kw1BNLAI7Y7Oiz2xFvwVh
  • https://soundcloud.com/user-181745606/ux-design-czym-jest-o-procesie-i-etapach-projektowania-m-bober-google-n-bienias-zebza
  • https://lectonapp.com/pl/audiobook/901c0c56-287b-4f4f-84ae-e9b1c0e1226c?_lst

Gość

258 boberMarcin
Bober

Design Lead w Google, gdzie zajmuje się projektowaniem produktów wchodzących w skład Google Cloud Platform. Jego doświadczenie zawodowe obejmuje projektowanie interfejsów użytkownika dla rozwiązań medycznych w Philips Healthcare (np. angiograf Azurion), systemu do zarządzania testami klinicznymi leków (CTMS) oraz pracę naukowo-badawczą z zakresu interakcji człowiek–komputer na Technische Universiteit Eindhoven.

Prowadząca

258 Natalia BieniasNatalia
Bienias (Zebza)

Head of Design w firmie projektowo-badawczej Mobee Dick, specjalizującej się w budowaniu produktów i usług cyfrowych. Zajmuje się w projektowaniem interfejsów i architektury informacji. Wykłada na podyplomowych studiach UX Design na Uniwersytecie SWPS. W wolnym czasie prowadzi bloga oraz kanał na YouTube poświęcony nauce projektowania i grafice – by zebza.

Artykuły

images/Testy_metodyka_nowe_1175x950.jpg

Testy z użytkownikami w metodykach zwinnych – kiedy, jak i po co? (podcast)

W jaki sposób możemy przetestować użyteczność rozwiązania i na jakim etapie to robić? Jakie wyzwania…
images/Nowe_CI_1_1175x950.jpg

Proces tworzenia systemu identyfikacji wizualnej z perspektywy jej twórców (podcast)

Identyfikacja wizualna to podstawowe narzędzie służące do kreowania wizerunku marki. Dzięki niej możemy niemal bez…
images/UX_architektura1175x950.jpg

Architektura informacji w UX

Architektura informacji to jeden z najważniejszych elementów projektowania UX/UI. Odpowiednio zbudowana IA sprawia, że informacje…
images/Nowy_SIW_1175x950.jpg

Nowy system identyfikacji wizualnej Uniwersytetu SWPS

Czy wiecie, że właśnie w tym roku Uniwersytet SWPS obchodzi swoje 25-lecie? Jak rozpoczęła się…
images/Tworcza_praca.jpg

Twórcza praca - jak czerpać z niej satysfakcję? (podcast)

Czy satysfakcja w pracy twórczej jest ważna? Co jest najcenniejszym motywatorem w pracy projektanta? O…
images/Naming_StrefaDesignu_1175x950.jpg

Naming – jak zaprojektować nazwę marki? (podcast)

Projektowanie, o ile nie jest projektowaniem wnętrz, nierzadko kojarzy się z projektowaniem graficznym. Tymczasem okazuje…
images/StrefaDesignu19/wydarzenia/into/Inkluzywny_i_dostepny_UX_Design-intro.jpg

Inkluzywny i dostępny UX Design

Czym są inkluzywność i dostępność? Jak przejawiają się w UX Designie? Dlaczego są ważne? Jak…
images/StrefaDesignu19/wydarzenia/into/przyszlosc-i-wyzwania-ux.jpeg

Przyszłość i wyzwania UX

Jakie wyzwania stoją przed projektowaniem UX i jak zapowiada się jego przyszłość? Jakie perspektywy czekają…
images/StrefaDesignu19/wydarzenia/into/SD_Prawo_autorskie_dla_projektantow_graficznych_cover.jpg

Prawo autorskie dla projektantów graficznych – podcast

Prawem autorskim i jego zasadami powinien zainteresować się każdy, nawet początkujący projektant. Znany jest kazus…

Zobacz także

Group 426 strefa zarzadznia logo 05 logo strefapsyche logo white kopia