Czym właściwie jest UX, czyli User Experience? Najkrócej mówiąc, to całość wrażeń, jakich doświadcza użytkownik podczas korzystania z produktu. Po co nam UX? Czy jest coś, do czego nie jest potrzebny? Co tworzy jego składowe? Jak wygląda proces projektowy UX? Na te pytania w rozmowie z Natalią Bienias (by Zebza) odpowiada Marcin Bober – Design Lead w Google.

  • https://podcasts.apple.com/pl/podcast/ux-design-czym-jest-o-procesie-i-etapach-projektowania/id1460690724?i=1000488117158&l=pl
  • https://open.spotify.com/episode/6kw1BNLAI7Y7Oiz2xFvwVh
  • https://soundcloud.com/user-181745606/ux-design-czym-jest-o-procesie-i-etapach-projektowania-m-bober-google-n-bienias-zebza
  • https://lectonapp.com/pl/audiobook/901c0c56-287b-4f4f-84ae-e9b1c0e1226c?_lst

Gość

258 boberMarcin
Bober

Design Lead w Google, gdzie zajmuje się projektowaniem produktów wchodzących w skład Google Cloud Platform. Jego doświadczenie zawodowe obejmuje projektowanie interfejsów użytkownika dla rozwiązań medycznych w Philips Healthcare (np. angiograf Azurion), systemu do zarządzania testami klinicznymi leków (CTMS) oraz pracę naukowo-badawczą z zakresu interakcji człowiek–komputer na Technische Universiteit Eindhoven.

Prowadząca

258 Natalia BieniasNatalia
Bienias (Zebza)

Head of Design w firmie projektowo-badawczej Mobee Dick, specjalizującej się w budowaniu produktów i usług cyfrowych. Zajmuje się w projektowaniem interfejsów i architektury informacji. Wykłada na podyplomowych studiach UX Design na Uniwersytecie SWPS. W wolnym czasie prowadzi bloga oraz kanał na YouTube poświęcony nauce projektowania i grafice – by zebza.

Artykuły

images/SD_Badania_w_projektowaniu_i_wdrazaniu_innowacji__o_czym_pamietac_webinar.jpg

Badania w projektowaniu i wdrażaniu innowacji – o czym pamiętać? (podcast)

Wiedza ukryta, milcząca, niejawna – to tylko niektóre określenia opisujące rodzaj „know-how” wykorzystywanego przez nas…
images/SD_Etyka_w_projektowaniu__gdzie_sie_konczy_odpowiedzialnosc_projektantow_webinar.jpg

Etyka w projektowaniu – gdzie się kończy odpowiedzialność projektantów? (podcast)

W czasach, gdy decyzje projektowe mają wpływ na wybory milionów odbiorców, rozmowa o etyce w procesie projektowym…
images/SD_Portfolio_projektanta_-_jak_zaciekawic_i_zdobyc_klienta_webinar.jpg

Portfolio projektanta - jak zaciekawić i zdobyć klienta (podcast)

Od portfolio projektanta zależy, czy uda mu się pozyskać nowego klienta, otrzymać ekscytujący nowy projekt,…
images/SD_Jak_AI_wplywa_na_projektowanie_graficzne_webinar.jpg

Jak AI wpływa na projektowanie graficzne? (podcast)

Uczenie maszynowe, dokładniej – powiązane z nim algorytmy, to tzw. serce sztucznej inteligencji. A właściwie jej mózg.…
images/SD_Design_fiction__po_co_projektantom_inwestycja_w_wyobraznie_webinar.jpg

Design fiction – po co projektantom inwestycja w wyobraźnię? (podcast)

Życie pokazuje nam, że próby precyzyjnego planowania przyszłości bywają skazane na porażkę. Mimo to, większość…
images/SD_Potrzeby_potencjalnego_klienta_-_odkrywanie_i_tworzenie_wartosci_webinar.jpg

Potrzeby potencjalnego klienta - odkrywanie i tworzenie wartości (podcast)

„Zrozum świat ludzi, którzy będą oglądali Twoją pracę. Im lepiej opanujesz ich język, tym lepiej…
images/SD_Grafika_plastyka_i_edukacja_medialna_dzieci_-_wspolczesne_wyzwania_webinar.jpg

Grafika, plastyka i edukacja medialna dzieci - współczesne wyzwania (podcast)

Pomaga budować relacje, wyrażać emocje i kreować marzenia. Uwrażliwia na świat. Aktywność plastyczna, bo o…
images/SD_Od_LEGO_do_innowacji_-_rola_zabawy_w_projektowaniu_webinar.jpg

Od LEGO do innowacji - rola zabawy w projektowaniu (podcast)

LEGO to więcej niż klocki, dla wielu ludzi na całym świecie to międzypokoleniowy kod oznaczający…
images/SD_Reklama_dzwignia_handlu_Projektowanie_komunikacji_a_sprzedaz_webinar.jpg

Reklama dźwignią handlu? Projektowanie komunikacji a sprzedaż (podcast)

  Od projektantów komunikacji często oczekuje się, że efekty ich pracy będą kołem zamachowym sprzedaży…
images/SD_Projektowanie_produktow_cyfrowych_w_erze_sztucznej_inteligencji_-_narzedzia_mozliwosci_i_wyzwania_webinar.jpg

Projektowanie produktów cyfrowych w erze sztucznej inteligencji - narzędzia, możliwości i wyzwania (podcast)

Projektuje doświadczenia, jest „rzecznikiem” odbiorcy w świecie produktów i usług, troszczy się o poziom satysfakcji klienta, funkcjonalność oferty,…

Zobacz także

Group 426 strefa zarzadznia logo 05 logo strefapsyche logo white kopia logo white kopia