Czym właściwie jest UX, czyli User Experience? Najkrócej mówiąc, to całość wrażeń, jakich doświadcza użytkownik podczas korzystania z produktu. Po co nam UX? Czy jest coś, do czego nie jest potrzebny? Co tworzy jego składowe? Jak wygląda proces projektowy UX? Na te pytania w rozmowie z Natalią Bienias (by Zebza) odpowiada Marcin Bober – Design Lead w Google.
- https://podcasts.apple.com/pl/podcast/ux-design-czym-jest-o-procesie-i-etapach-projektowania/id1460690724?i=1000488117158&l=pl
- https://open.spotify.com/episode/6kw1BNLAI7Y7Oiz2xFvwVh
- https://soundcloud.com/user-181745606/ux-design-czym-jest-o-procesie-i-etapach-projektowania-m-bober-google-n-bienias-zebza
- https://lectonapp.com/pl/audiobook/901c0c56-287b-4f4f-84ae-e9b1c0e1226c?_lst
Gość
Marcin
Bober
Design Lead w Google, gdzie zajmuje się projektowaniem produktów wchodzących w skład Google Cloud Platform. Jego doświadczenie zawodowe obejmuje projektowanie interfejsów użytkownika dla rozwiązań medycznych w Philips Healthcare (np. angiograf Azurion), systemu do zarządzania testami klinicznymi leków (CTMS) oraz pracę naukowo-badawczą z zakresu interakcji człowiek–komputer na Technische Universiteit Eindhoven.
Prowadząca
Natalia
Bienias (Zebza)
Head of Design w firmie projektowo-badawczej Mobee Dick, specjalizującej się w budowaniu produktów i usług cyfrowych. Zajmuje się w projektowaniem interfejsów i architektury informacji. Wykłada na podyplomowych studiach UX Design na Uniwersytecie SWPS. W wolnym czasie prowadzi bloga oraz kanał na YouTube poświęcony nauce projektowania i grafice – by zebza.