Opowiadać o swojej pracy i projektach można na różne sposoby, sztuką jest jednak zrobić to na tyle atrakcyjnie, by dobrze się „sprzedać”. Czym charakteryzuje się dobry pitching? Co jest ważne w prezentacji produktu bądź usługi UX? Jak zaprezentować klientowi wyniki badań? Na czym się skupić, prezentując swój projekt? Rozmawiają o tym Wojtek Kutyła – trener UX i service design, oraz Natalia Bienias (by Zebza) z Uniwersytetu SWPS.
- https://podcasts.apple.com/pl/podcast/pitching-w-ux-jak-dobrze-zaprezentowa%C4%87-sw%C3%B3j-produkt/id1460690724?i=1000500365552
- https://open.spotify.com/episode/60SNx1Au6dXwB0XtU0LTfA
- https://soundcloud.com/user-181745606/kutyla-sd-webinar-2020
- https://lectonapp.com/pl/audiobook/9e1784fb-5001-41ad-b3b9-9d2f934db978?_lst
Gość
Wojtek
Kutyła
Niezależny konsultant, trener UX i service design. W sektorze cyfrowych produktów i usług pracuje od 1999 r. Współpracuje z wieloma międzynarodowymi organizacjami. Mieszka w Edynburgu, regularnie odbywa wizyty w Polsce, prowadząc warsztaty, występując na konferencjach i ucząc projektantów UX zaawansowanych metod pracy w zawodzie. Prowadzi poczytnego bloga Opowieści ze świata UX. Buduje nową społeczność projektantów UX skupioną wokół inicjatywy UX Booster.
Zdjęcie: Sylwia Kowalczyk.
Prowadząca
Natalia
Bienias (Zebza)
Head of Design w firmie projektowo-badawczej Mobee Dick, specjalizującej się w budowaniu produktów i usług cyfrowych. Zajmuje się w projektowaniem interfejsów i architektury informacji. Wykłada na podyplomowych studiach UX Design na Uniwersytecie SWPS. W wolnym czasie prowadzi bloga oraz kanał na YouTube poświęcony nauce projektowania i grafice – by zebza.