Co zrobić, by podczas projektowania produktów cyfrowych, uniknąć błędów i osiągnąć wszystkie założone cele? Czasami wystarczy stworzyć pierwowzór tego, do czego dążymy i sprawdzić jak funkcjonuje w użyciu. Czym zatem jest prototypowanie w procesie UX? Jak wygląda ten proces i jakie są jego etapy? Jakie korzyści wynikają ze stworzenia pierwowzoru produktu cyfrowego? I przede wszystkim - jak dokonać testów prototypu? Na te i wiele innych pytań odpowiada gość webinaru Marcin Wysocki, projektant UX z 10-letnim doświadczeniem w projektowaniu interfejsów produktów cyfrowych. Spotkanie prowadzi Natalia Bienias (by Zebza).

Podcastu można też posłuchać na Spotify:

  • https://podcasts.apple.com/pl/podcast/czym-jest-prototypowanie-w-procesie-projektowania-ux/id1460690724?i=1000539386152
  • https://soundcloud.com/user-181745606/wysocki-sd-user-experience-podcast-2021
  • https://lectonapp.com/pl/audiobook/3727e150-92e0-4fff-b48d-066bc0767462?_lst

Wszystkie materiały z tego cyklu znajdziesz w naszych playlistach na Spotify:

Interesujesz się designem? Dołącz do nas w grupie Strefa Designu Uniwersytetu SWPS na Facebooku.

Gość

Kutyła Marcin
Wysocki

Projektant UX z 10-letnim doświadczeniem w projektowaniu interfejsów produktów cyfrowych na potrzeby komercyjne, korporacyjne i publiczne z wykorzystaniem narzędzi takich jak Axure, Adobe XD, Sketch, Figma. Karierę rozpoczynał jako grafik, później frontend developer, aby finalnie zająć się UX designem specjalizując się w prototypowaniu.

Prowadząca

258 Natalia BieniasNatalia
Bienias (Zebza)

Head of Design w firmie projektowo-badawczej Mobee Dick, specjalizującej się w budowaniu produktów i usług cyfrowych. Zajmuje się w projektowaniem interfejsów i architektury informacji. Wykłada na podyplomowych studiach UX Design na Uniwersytecie SWPS. W wolnym czasie prowadzi bloga oraz kanał na YouTubie poświęcony nauce projektowania i grafice – by zebza.

Artykuły

images/Wywiad_1175x950.jpg

Ludzie i medycyna: badania z udziałem osób z doświadczeniem choroby

Projektowanie to proces, który polega między innymi na diagnozowaniu problemów oraz dostarczaniu najlepszych rozwiązań. Bardzo…
images/UX_SEO_1175x950.jpg

UX a pozycjonowanie - jak UX wpływa na SEO? (podcast)

Zarówno SEO jak i UX połączone są wieloma wspólnymi elementami, które wzajemnie się przenikają i…
images/Tego_nie_rob_1175x950.jpg

Tego nie rób! Jak nie projektować UX? (podcast)

Stworzenie dobrego UX wiąże się przede wszystkim z koncentracją na potrzebach użytkownika. Tworząc projekt strony…
images/O_cudach_SD_1175x950.jpg

O cudach w projektowaniu, architekturze i zawodzie projektanta (webinar)

Marzenia o lepszej rzeczywistości łączą wielu projektantów. Pracownie architektoniczne mają znaczący i zauważalny wpływ na…
images/Prototypowanie_UX_1175x950.jpg

Czym jest prototypowanie w procesie projektowania UX? (podcast)

Co zrobić, by podczas projektowania produktów cyfrowych, uniknąć błędów i osiągnąć wszystkie założone cele? Czasami…
images/Testy_metodyka_nowe_1175x950.jpg

Testy z użytkownikami w metodykach zwinnych – kiedy, jak i po co? (podcast)

W jaki sposób możemy przetestować użyteczność rozwiązania i na jakim etapie to robić? Jakie wyzwania…
images/Nowe_CI_1_1175x950.jpg

Proces tworzenia systemu identyfikacji wizualnej z perspektywy jej twórców (podcast)

Identyfikacja wizualna to podstawowe narzędzie służące do kreowania wizerunku marki. Dzięki niej możemy niemal bez…
images/UX_architektura1175x950.jpg

Architektura informacji w UX

Architektura informacji to jeden z najważniejszych elementów projektowania UX/UI. Odpowiednio zbudowana IA sprawia, że informacje…
images/Nowy_SIW_1175x950.jpg

Nowy system identyfikacji wizualnej Uniwersytetu SWPS

Czy wiecie, że właśnie w tym roku Uniwersytet SWPS obchodzi swoje 25-lecie? Jak rozpoczęła się…
images/Tworcza_praca.jpg

Twórcza praca - jak czerpać z niej satysfakcję? (podcast)

Czy satysfakcja w pracy twórczej jest ważna? Co jest najcenniejszym motywatorem w pracy projektanta? O…

Zobacz także

Group 426 strefa zarzadznia logo 05 logo strefapsyche logo white kopia