Co zrobić, by podczas projektowania produktów cyfrowych, uniknąć błędów i osiągnąć wszystkie założone cele? Czasami wystarczy stworzyć pierwowzór tego, do czego dążymy i sprawdzić jak funkcjonuje w użyciu. Czym zatem jest prototypowanie w procesie UX? Jak wygląda ten proces i jakie są jego etapy? Jakie korzyści wynikają ze stworzenia pierwowzoru produktu cyfrowego? I przede wszystkim - jak dokonać testów prototypu? Na te i wiele innych pytań odpowiada gość webinaru Marcin Wysocki, projektant UX z 10-letnim doświadczeniem w projektowaniu interfejsów produktów cyfrowych. Spotkanie prowadzi Natalia Bienias (by Zebza).
Podcastu można też posłuchać na Spotify:
- https://podcasts.apple.com/pl/podcast/czym-jest-prototypowanie-w-procesie-projektowania-ux/id1460690724?i=1000539386152
- https://soundcloud.com/user-181745606/wysocki-sd-user-experience-podcast-2021
- https://lectonapp.com/pl/audiobook/3727e150-92e0-4fff-b48d-066bc0767462?_lst
Wszystkie materiały z tego cyklu znajdziesz w naszych playlistach na Spotify:
Interesujesz się designem? Dołącz do nas w grupie Strefa Designu Uniwersytetu SWPS na Facebooku.
Gość
Marcin
Wysocki
Projektant UX z 10-letnim doświadczeniem w projektowaniu interfejsów produktów cyfrowych na potrzeby komercyjne, korporacyjne i publiczne z wykorzystaniem narzędzi takich jak Axure, Adobe XD, Sketch, Figma. Karierę rozpoczynał jako grafik, później frontend developer, aby finalnie zająć się UX designem specjalizując się w prototypowaniu.
Prowadząca
Natalia
Bienias (Zebza)
Head of Design w firmie projektowo-badawczej Mobee Dick, specjalizującej się w budowaniu produktów i usług cyfrowych. Zajmuje się w projektowaniem interfejsów i architektury informacji. Wykłada na podyplomowych studiach UX Design na Uniwersytecie SWPS. W wolnym czasie prowadzi bloga oraz kanał na YouTubie poświęcony nauce projektowania i grafice – by zebza.