Obowiązki UX Designera mogą być bardzo zróżnicowane i wiele zależeć będzie od firmy i projektu, nad którym trwają prace. Wątpliwości nie podlega jednak fakt, że narzędzia to nie wszystko w kreowaniu dobrego UX-u. Niezwykle istotne jest także krytyczne i wizualne myślenie, które pomaga przeprowadzić odpowiednią syntezę, poprawia komunikację w zespole i ostatecznie wpływa na lepsze zaprojektowanie usługi czy produktu. Zatem czy jesteśmy w stanie określić co jest ważniejsze - narzędzia czy krytyczne myślenie? Jak wybrać wartościowe i niezbędne do pracy oprogramowania? Po jakie narzędzia najchętniej sięgają profesjonaliści na poszczególnych etapach projektowania? Na te pytania odpowiadamy w podcaście, w którym gościmy Barbarę Rogoś-Turek - konsultantkę i badaczkę. Spotkanie prowadzi Natalia Bienias (by Zebza).
Podcastu można też posłuchać na Spotify:
- https://podcasts.apple.com/pl/podcast/proces-tw%C3%B3rczy-czy-narz%C4%99dzia-jak-pracuj%C4%85-profesjonali%C5%9Bci/id1460690724?i=1000543488439
- https://soundcloud.com/user-181745606/rogos-turek-sd-user-experience-podcast-2021
- https://lectonapp.com/pl/podcast/16171afd-27f5-44b4-9bc4-9cf252ef2927?_lst
- https://www.empik.com/132-proces-tworczy-czy-narzedzia-jak-pracuja-profesjonalisci-w-ux-barbara-rogos-turek-natalia-opracowanie-zbiorowe,p1288878369,ebooki-i-mp3-p?fromSearchQuery=proces+twórczy+czy+narzędzia
Wszystkie materiały z tego cyklu znajdziesz w naszych playlistach na Spotify:
Interesujesz się designem? Dołącz do nas w grupie Strefa Designu Uniwersytetu SWPS na Facebooku.
Gość
Barbara
Rogoś-Turek
Badaczka, projektantka, managerka zespołów i niezależna konsultantka. Od 2008 lat pomaga międzynarodowym klientom (Play, eBay, Packhelp, Multisport, Nowa Era, KGHM i in.) budować innowacyjne produkty interaktywne. Współautorka bestsellerowej książki "Badania jako podstawa projektowania UX", która przeprowadza przez meandry design researchu. Dawniej, współwłaścicielka butikowej agencji UX WitFlow i liderka działu designu w wielomilionowym produkcie - przeglądarce Opera. Od 9 lat prowadzi studia User Experience Design | Product Design na Uniwersytecie SWPS we Wrocławiu. Ma na swoim koncie ponad 1500 godzin wykładów i szkoleń.
Prowadząca
Natalia
Bienias (Zebza)
Head of Design w firmie projektowo-badawczej Mobee Dick, specjalizującej się w budowaniu produktów i usług cyfrowych. Zajmuje się w projektowaniem interfejsów i architektury informacji. Wykłada na podyplomowych studiach UX Design na Uniwersytecie SWPS. W wolnym czasie prowadzi bloga oraz kanał na YouTubie poświęcony nauce projektowania i grafice – by zebza.