Większość marek, instytucji czy organizacji decyduje się dziś na docieranie do swoich odbiorców przy pomocy profilii w różnorodnych mediach społecznościowych. Platformy takie jak Facebook, Instagram, czy LinkedIn stały się niezwykle popularne i stanowią istotny kanał komunikacji z szeroką publicznością. W związku z tym, rośnie zapotrzebowanie na skuteczną wizualizację oferty komunikacyjnej tych przestrzeni. Wirtualna obecność i prezentacja w mediach społecznościowych stają się kluczowe w budowaniu rozpoznawalności marki i tworzeniu więzi z klientami.
Czy projektowanie grafiki do mediów społecznościowych jest procesem podobnym do projektowania na inne nośniki? Na co powinniśmy zwracać szczególną uwagę, gdy tworzymy szablony postów? Czy inaczej będziemy projektować na Instagram, a inaczej na LinkedIn? Jakie narzędzia można do tego wykorzystać? Te i wiele innych kwestii omówili: Sylwia Bodnar – projektantka komunikacji, copywriterka i absolwentka psychologii na Uniwersytecie SWPS oraz prowadzący – Mateusz Antczak, projektant i wykładowca na Katedrze Grafiki Wrocławskiej Uniwersytetu SWPS.
Kliknij tutaj, by posłuchać podcastu na Spotify, lub wybierz swój ulubiony serwis streamingowy: Apple Podcasts, SoundCloud, Lecton.
Ekspertka
Sylwia Bodnar