Jakie są najczęstsze mity dotyczące sztucznej inteligencji, które wpływają na pracę fotografa? W jaki sposób narzędzia generative AI mogą zmienić przyszłość fotografii? Jakie konkretne elementy kontroli oferuje Midjourney i jak mogą one ulepszyć fotografowanie? Jakie są najlepsze praktyki w komunikacji z sztuczną inteligencją w kontekście fotografii?
Tomasz Graszewicz, CEO Job’n’Joy i agencji Up, zagłębia się w fascynujący świat sztucznej inteligencji, rozprawiając się z popularnymi mitami i odkrywając fakty na jej temat. W wykładzie przyglądamy się narzędziom generative AI, które mogą okazać się kluczowe w przyszłej pracy fotografa.
Strefa Designu Uniwersytetu SWPS to projekt popularyzujący wiedzę z zakresu projektowania: produktów, architektury, wnętrz, mody i komunikacji. Pokazuje, czym jest dobre projektowanie i w jaki sposób realizuje ono konkretne potrzeby użytkowników.
Spotkanie odbyło się podczas otwartego festiwalu fotograficznego Photo Summit Day, organizowanego przez Concordia Design we Wrocławiu.
Gość
Tomek Graszewicz
CEO Job’n’Joy i agencji Up. Jeden z najbardziej znanych praktyków AI działających w obszarze kreatywnego tworzenia ze Sztuczną Inteligencją. Specjalizuje się w Midjourney, Dall-E 2, programach opartych na GPT-3 (w tym chatGPT) oraz wielu innych rozwiązaniach generative AI. Założyciel społeczności AI wizards, skupionej wokół kreatywnych narzędzi AI. Opracował pierwszy na świecie kompleksowy kurs Midjourney V4. Laureat wielu nagród m.in.: EFFIE, KTR, Golden Arrow, Złote Spinacze, EBEA, Siła przyciągania, Boomerang oraz Złoty Medal Międzynarodowych Targów Poznańskich za innowacyjny produkt.