Wchodzimy w nową rzeczywistość, wyciągając wnioski z doświadczeń 2023 roku. Nauczeni na własnych błędach, aspirujemy do bardziej zorganizowanego, zaplanowanego z góry, a może nawet perfekcyjnego podejścia do pracy. Ale czy to możliwe? Styczeń przynosi ze sobą czas wielkich planów i ambitnych postanowień. Czy uda nam się ich dotrzymać dłużej niż zwykle?
Jakie strategie powinniśmy przyjąć, aby nasze cele nie rozpłynęły się w codziennym zgiełku? Czy światem projektantów i projektantek również w nadchodzącym czasie będą rządzić kalendarze, tabele i szczegółowo opracowane procesy? Jak przygotować się na nowy rok, żeby uniknąć przeciążenia? O czym pamiętać w organizowaniu sobie pracy? Na jakie aspekty zwrócić uwagę przy określaniu celów na kolejne 12 miesięcy?
Te i wiele innych kwestii omówili: Sylwia Bodnar – projektantka komunikacji, copywriterka i absolwentka psychologii na Uniwersytecie SWPS oraz prowadzący – Mateusz Antczak, projektant i wykładowca na Katedrze Grafiki Wrocławskiej Uniwersytetu SWPS.
Kliknij tutaj, by posłuchać podcastu na Spotify, lub wybierz swój ulubiony serwis streamingowy: Apple Podcasts, SoundCloud, Lecton.
Ekspertka
Sylwia Bodnar
Projektantka komunikacji, copywriterka, absolwentka psychologii na Uniwersytecie SWPS. Na co dzień zajmuje się wspieraniem małych firm w budowaniu ich tożsamości oraz budowaniu społeczności wokół marki. W Katedrze Grafiki Uniwersytetu SWPS we Wrocławiu uczy, jak budować wizerunek oraz jak wykorzystywać psychologię w projektowaniu komunikacji. Jest autorką wizerunkowych akrobacji – cyklicznych warsztatów dla twórców i twórczyń, podczas których uczy, jak budować angażującą i wyróżniającą komunikację marki. Uwielbia rękodzieło i alternatywną kawę z lokalnych palarni.
Ekspert
Mateusz Antczak
Badacz i projektant komunikacji, najczęściej kojarzony z projektowaniem znaków i systemów identyfikacji wizualnej. Magister kierunku Komunikacja Wizerunkowa na Uniwersytecie Wrocławskim, od lat związany z Katedrą Grafiki Uniwersytetu SWPS (początkowo jako student studiów licencjackich, obecnie jako wykładowca akademicki). W swej pracy koncentruje się na dostarczaniu funkcjonalnych, badawczo uzasadnionych rozwiązań. Regularnie podkreśla istotę każdego z etapów procesu projektowego. Bycie projektantem utożsamia z odpowiedzialnością, a misję dydaktyczną realizuje nie tylko w przestrzeni uczelnianej.