BLOGOSFERA

  • Pitching w UX – jak dobrze zaprezentować swój produkt?

    Opowiadać o swojej pracy i projektach można na różne sposoby, sztuką jest jednak zrobić to na tyle atrakcyjnie, by dobrze się „sprzedać”. Czym charakteryzuje się dobry pitching? Co jest ważne w prezentacji produktu bądź usługi UX? Jak zaprezentować klientowi wyniki badań? Na czym się skupić, prezentując swój projekt? Rozmawiają o tym Wojtek Kutyła – trener UX i service design, oraz Natalia Bienias (by Zebza) z Uniwersytetu SWPS.

  • Pół sekundy naszej uwagi, czyli jak projektować reklamy

    Czy reklama – zamiast stanowić ciekawy i angażujący przekaz medialny – schlebia tanim gustom? Ile reklam rzeczywiście zapamiętujemy? Jak reklama ma nas przyciągnąć i zainteresować, skoro skupiamy na niej tylko pół sekundy naszej uwagi? Czy reklama to dla nas jedynie przerywnik podczas filmu? O tym, jak projektować przekaz reklamowy, by był ciekawy, angażujący i zaskakujący, pisze dr Mariusz Wszołek z Katedry Grafiki Uniwersytetu SWPS we Wrocławiu. Jak to jest z reklamą? Ile reklam zobaczyłeś dzisiaj w drodze do pracy czy szkoły? Zapewne odpowiesz, że wiele.

  • Prawo autorskie dla projektantów graficznych – podcast

    Prawem autorskim i jego zasadami powinien zainteresować się każdy, nawet początkujący projektant. Znany jest kazus pracy Banksy'ego „Laugh Now”, który przegrał w sądzie sprawę o wykorzystanie i powielanie swojego dzieła, albo sprawa polskiego Hobbitowa, miejsca wprost jak z literatury Tolkiena.

  • Proces twórczy czy narzędzia - jak pracują profesjonaliści w UX? (podcast)

    Obowiązki UX Designera mogą być bardzo zróżnicowane i wiele zależeć będzie od firmy i projektu, nad którym trwają prace. Wątpliwości nie podlega jednak fakt, że narzędzia to nie wszystko w kreowaniu dobrego UX-u.

  • Proces tworzenia systemu identyfikacji wizualnej z perspektywy jej twórców (podcast)

    Identyfikacja wizualna to podstawowe narzędzie służące do kreowania wizerunku marki. Dzięki niej możemy niemal bez słów opowiedzieć o organizacji, zaprezentować jej wartości i podkreślić misję.

Zobacz także

Group 426 strefa zarzadznia logo 05 logo strefapsyche logo white kopia logo white kopia