Webinar
Reklama - od glinianych tabliczek po virale na TikToku (webinar)
Reklamy są wszędzie i nie ma od nich ucieczki. Często atakują nas już rano, zanim na dobre otworzymy oczy. Znajdziemy je (a może one nas?) na Instagramie, w radiu, na przystanku autobusowym, w gazecie i telewizji czy nawet w skrzynce na listy. Jednak, choć może się wydawać, że są one domeną współczesnego świata - ich korzenie sięgają już starożytności.
Jak na przestrzeni tysiącleci zmieniła się reklama? Które jej aspekty nie uległy zmianie i z których trików oraz sprawdzonych narzędzi wciąż korzystamy? Czy wciąż ulegamy magii marketingowego przekazu? Które motywy nie przetrwały próby czasu i dziś już nie pojawiają się w przekazach reklamowych? Jak dziś skutecznie dotrzeć z naszą reklamą do odbiorców?
Na te i wiele więcej pytań odpowie Jakub Biel, który kreatywne reklamy robił już w kosmosie, Telegazecie, TikToku, Tinderze a nawet na Pornhubie. Rozmowę poprowadzi Małgosia Zmaczyńska.
Cykl webinarów „Rozmowy Kulturalne”
Czy wykluczenia są zaszyte w algorytmach? Jak wygląda siostrzeństwo po polsku? Dlaczego warto odwiedzić muzea gier komputerowych? Kim jest pokolenie TikToka? Jak budujemy swoją tożsamość w mediach społecznościowych? To tylko kilka pytań, które stawia przed nami współczesna kultura. W cyklu „Rozmowy Kulturalne” realizowanym w ramach Strefy Kultur Uniwersytetu SWPS wspólnie zagłębiamy się w kulturę, w której funkcjonujemy. Spotkania prowadzą: Małgorzata Zmaczyńska, autorka dwóch podcastów i producentka oraz Martyna Obarska, redaktorka i kulturoznawczyni związana ze School of Ideas. Gośćmi webinarów są badacze, eksperci i praktycy, którzy od lat przyglądają się współczesnej kulturze.
Jakub Biel
gość
Kreatywne reklamy robił już w kosmosie, Telegazecie, TikToku, Tinderze, a nawet na Pornhubie. O jego niestandardowych akcjach pisały brytyjskie gazety, mówiły japońskie influencerki, a brazylijska telewizja zrobiła godzinny program. Swoją firmę nazwał Ambaje, co jeszcze 200 lat temu w języku polskim oznaczało głupoty, mrzonki, dyrdymały i zmyślone historie. Od 2020 roku pracuje 100% zdalnie i mieszka w dziwnych miejscach, ostatnie dwa to Kazachstan i Azerbejdżan.
Małgorzata Zmaczyńska
prowadząca
Jej supermocą jest mówienie. Nagrywała podcasty, zanim to było modne – Podcast RADIOaktywny oraz Zmacznego. Kręci ją motoryzacja, nieznane historie związane z jedzeniem, psychologia i przekręty na Wall Street.
Termin i kontakt
29 listopada 2022 r., godz. 16.30–17.30, online
Marta Brzezińska
e-mail: [email protected]