logo

logo uswps nazwa 3

Inteligencja kulturowa – klucz do rynków azjatyckich (videocast)

Rynki azjatyckie to nie tylko inny od europejskiego obszar gospodarczy, ale także całkowicie odmienny kod kulturowy. W dodatku Azja nie jest jednolitym rynkiem, ale całym spektrum, w którym każdy kraj ma swoje uwarunkowania obyczajowe, biznesowe i administracyjne. Dlatego planując ekspansję biznesową na tamtych obszarach, warto zadbać o jakość komunikacji. Jak…

najnowsze artykuły

Wikingowie w (pop)kulturze (videocast)

Archetyp nieustraszonego skandynawskiego wojownika porusza wyobraźnię kolejnych pokoleń odbiorców kultury (zwłaszcza masowej). Epickie narracje o…

Kiedy nastanie era kobiet w muzyce latino? (videocast)

Kobiety kształtują dzisiejszy krajobraz muzyczny? Na to wskazywałoby zestawienie globalnej słuchalności serwisu Spotify, podsumowujące rok…

Droga do wolności w sferze informacji, czyli o edukacji medialnej (videocast)

Nie jest tajemnicą, że algorytmy nowych mediów najintensywniej promują treści najbardziej „klikalne” – angażujące użytkownika,…

Leśni Finowie – utracony język, zachowana tożsamość (podcast)

Mieszkali na odludnych leśnych terenach, co sprzyjało ich izolacji. Byli niemal samowystarczalni, jedyne czego potrzebowali…

najpopularniejsze artykuły

kanały

zobacz też

strefa psyche strefa designu strefa zarzadzania strefa prawa logostrefa kultur logo