logo

logo uswps nazwa 3

Wbrew algorytmom. Słów kilka o marce z duszą i charakterem – rozmowa z Arturem Rojkiem…

W świecie, w którym wszystko staje się mierzalne, przewidywalne i wystandaryzowane, coraz trudniej wyróżnić się czymś prawdziwym. Zamiast ścigać się na line-upy i kliki, można pójść w drugą stronę – budować markę, która nie potrzebuje logotypu, a mimo to zostaje w pamięci na lata. 🟢 Czy można stworzyć wydarzenie, które…

najnowsze artykuły

Inteligencja kulturowa – klucz do rynków azjatyckich (videocast)

Rynki azjatyckie to nie tylko inny od europejskiego obszar gospodarczy, ale także całkowicie odmienny kod…

Wikingowie w (pop)kulturze (videocast)

Archetyp nieustraszonego skandynawskiego wojownika porusza wyobraźnię kolejnych pokoleń odbiorców kultury (zwłaszcza masowej). Epickie narracje o…

Kiedy nastanie era kobiet w muzyce latino? (videocast)

Kobiety kształtują dzisiejszy krajobraz muzyczny? Na to wskazywałoby zestawienie globalnej słuchalności serwisu Spotify, podsumowujące rok…

Droga do wolności w sferze informacji, czyli o edukacji medialnej (videocast)

Nie jest tajemnicą, że algorytmy nowych mediów najintensywniej promują treści najbardziej „klikalne” – angażujące użytkownika,…

najpopularniejsze artykuły

kanały

zobacz też

strefa psyche strefa designu strefa zarzadzania strefa prawa logostrefa kultur logo